Gå til innhold

Dere som venter nummer tre...:)

Anbefalte innlegg

Har dere merket at alle 'kjipe' svangerskapssymptomer kommer tidligere nå enn før? Som vann i kroppen, kynnere og eth... hemeroider?

Synest det er så rart for jeg er bare i uke 13...

Men nå er gutten min som er nummer to bare 9 mnd, så kanskje det er fordi kroppen nettopp gikk igjenom et svangerskap? Jeg har veldig mye kynnere allerede.Lurer nesten på om jeg er lengr på vi enn jeg har fått beskjed om?

Hvordan har det vært med dere?

Klem Hanne

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4895236-dere-som-venter-nummer-tre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har fått kynnere (fra uke 15) og mye vann i kroppen, i tillegg til hodepine og andre dumme ting.. Har vært superfrisk i de to foregående svangerskapene, men denne gangen merker jeg at det tar på.

Jeg ble gravid da lillegutt var 10 mnd, så det er ikke så lenge siden sist for min del heller. Det har nok en del å si, ja....

oki, da er nok det forklaringen ja...:)

Slitsomt! For nå har vi jo to andre også som skal passes på. Og full jobb!

Drømmer om mitt første svangerskap da jeg var student og lå i sengen og leste bøker, så film og slappet av!!!

Jeg har også vært utrolig mye kvalmere, masse hodepine og bekkenløsning! Det har jeg aldri vært plaget med før. Argh.

Kanskje det er på tide å revurdere full jobb for deg? Jeg er i uke 26 nå, og har vært 50 % sykemeldt i en uke. Kroppen svikter meg litt denne gangen, og legen mente at det var uforsvarlig av meg å fortsette i full stilling så lenge jeg fungerte på denne måten..

Hei hei!

Jeg er 13+5 med tredjemann, nummer 2 er 14 mnd, og jeg har ei litt anderledes erfaring. Denne gangen var kvalmen værre (enn noe annet jeg har opplevd!) startet tidligere men ga seg også tidligere. Første kynner hadde jeg da jeg var 5 (!!!) ukerpå vei ca!! Skikkelig ekkelt, da det var jo så lite det som strammet seg - kjentes ut som det skulle dette ut!!

Men det ble bare med to tre kynnere, så har det vært roligere og har kanskje hatt 7 - 10 totalt...Jeg har vært ekstremt plaget med kynnere i tidligere svangerskap.

Magen er mindre enn før, og bortsett fra søvntrøbbel har jeg nesten ingen plager. Glemmer at jeg er gravid innimellom! Men jeg er hjemmeværende, og kanskje det er der forskjellen ligger?

Jeg har ei vennine i samme situasjon, og hun jobber fullt. Hun har bestemt seg for å ikke presse kroppen denne gangen, det blir mer arbeid etterpå enn noen gang før, og man vet jo ikke hvor lenge feks bekkenløsning sitter i...Syns hun er veldig fornuftig. Hun har atskillig flere plager enn meg...

Tror det helhetlige stressnivået bestemmer mye, så husk på at vi skal jobbe mange mange år fremover :-) Det er lov å være bare gravid siste runden, det syns jeg iallefall :-)

Masse klemmer!

hei.. det er 7 år siden jeg var gravid,venter min 3.. Jeg ble kvalm fra uke 5 til uke 20.. Jeg har fått bekken løsning, kjenner masse kynnere. Jeg har migrene..Føler att jeg ikke tåler noen ting..Jeg ble sykmeldt fra uke 5.... Nå er jeg i uke 25... For når jeg gikk med de to andre så merket jeg ikke noen ting, med den første så jobbet jeg fram til 8mnd.. Med nr to hadde jeg ikke jobb..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...