Gå til innhold

Nå er det bare noen dager til jeg skal ta egg ut!

Anbefalte innlegg

Var til UL i går, og det er 6 egg på vei. De var litt små (8-10mm) så jeg ble satt opp i medisin. Skal tilbake på mandag, og legen regner med uttak på onsdag, evt torsdag. (Håper det blir torsdag, for det ville gjøre det lettest arbeidsmessig).

Var til akupunktur i går, og der var det kommet noe nytt! Et apparat, hvor jeg holdt i en metalldims, mens hun søkte på øret mitt etter spenninger. Da hun fant spenningen begynte den greia å pipe, og der har jeg nå fått gullstifter(?) som jeg skal beholde der i 5 dager. Dette vil modne eggene så de blir fit for fight! Veldig spent på dette.

Jeg spurte hvor stor % som lykkes av hennes klienter, og da sa hun at ALLE lykkes, på nær ei, som ville holde en pause. Det er utrolig, og jeg skal ikke trekke den statistikken ned!!!

Ettersom jeg ønsker aku ved opleggingen, og det vanskelig for henne denne dagen (tror det blir lørdag), vil hun lære kjæresten min hvor HAN skal sette nålene på meg!! Jeg skal bare komme forbi dagen før, så hun kan tegne prikker på meg, hvor de forskjellige nålene skal sitte. Det blir så spennende - også får jo liksom han ta mere del i det hele! Gleder meg! - også blir jeg så GLAD av akupunktur!

Det ble visst litt langt, men jeg ville jo dele dette med dere!

klem fra en fortsatt positiv

Fortsetter under...

Åååååå, så spennende vennen!!!!!

Tenk om en uke er du også ruger...

Høres spennende ut med akupunktur.

Har sagt til meg selv, at hvis ikke dette førsøket funker blir det akupunktur ved neste forsøk.

Hva sier kjæresten din til å stikke nåler i deg (he-he).

Tror ikke jeg ville fått gubben til å gjøre det, jeg...

Lykke til videre c";)

Stor klem fra

Spennende! Jeg har vært inne på tanken om akupunktur mange ganger, men har ikke kommet så langt ennå......... Helt utrolig at det virker.

Jeg har laget en tråd med RUGEKLUBB UKE 18, du får bli med der, så kan vi holde hverandre oppdatert. Jeg skal ha innsetting av frysegg torsdag 4. mai.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...