Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg BLØR, elendig faens hællvettes driiit. Faen heller hvor mye skal man egentlig tåle......jeg klarer ikke mer....virkelig. Vet ikke hva jeg skal gjøre.

Våknet i natt av blod på dyna, og ble hysterisk. Først helt tom, så vekte mannen som begynte å gråte (da ble jeg enda mer hysterisk) Så nå venter jeg på å få å komme til legen.....

Jeg er så utrolig lei meg nå, vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Jeg tror i alle fall jeg trenger hjelp til å komme meg over dette. Så sånn gikk nå det, da får jeg vel vente til høsten igjen før det eventuelt kjøres i gang med et nytt forsøk.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4894680-faen-i-h%C3%A6llvette/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Og takk for alle støttende ord og klemmer.

Blør ikke lenger nå, men regner med at løpet er kjørt allikevel siden det kom friskt blod og ikke bare brun gugge.

Blir godt å få komme til legen i dag, og få snakket litt med henne.

Etterpå skal jeg vralte meg avgårde til fastlegen min og få sykemelding, vurderer å undersøke muligheten for å legges inn en liten periode bare for å få tid til å tenkt litt, eller i alle fall kanskje bli dopa ned sånn at jeg slipper å tenke........neida, tull å skrive det, blåser vel over med tid og stunder dette her også, og jeg må jo bare få tilbake troen på at det en gang kommer til å bli min tur.

Lykke til til alle sammen med uthenting ruging og alt det som følger med. Måtte bare gode ting skje med dere alle i tiden som kommer framover.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...