Anonym i dag Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 Er det noen tabletter man kan ta, har sjekket de fleste tabletter på felleskatalogen.no men det står at de fleste ikke bør tas når man ammer, er det noen som har erfaringer med dette? Begynner å merke pollen nå, klør i nesa
¤SolaMi¤&lillesøs Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 Ring legen din. Er utrolig mange medisiner som det står om i den katalogen som man ikke kan ta når man er gravid eller ammer. Men det er fordi man skal alltid prate med legen sin først.) Så ring han du,vet at det finnes medisiner til deg:O)
tasah Skrevet 28. april 2006 #3 Skrevet 28. april 2006 Jeg fikk Loratadin, må ha allergitabletter året rundt så jeg hadde ikke noe valg. Ring legen din og hør
puttelutte Skrevet 28. april 2006 #4 Skrevet 28. april 2006 Selv fikk jeg beskjed om at jeg kunne ta Polaramin i fjor da jeg var gravid i alle fall. Men den funka dårlig på meg. Jeg endte faktisk opp med akupunktur jeg, og har aldri vært så fri for allergi, så i år har jeg allerede vært og fått noen nåler på nytt...
Anonym i dag Skrevet 28. april 2006 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2006 Takk for mange fine svar, bør kanskje ringe legen. Hvordan fungerer akupunktur, må man gå flere ganger? Er det forseint og begynne nå?
puttelutte Skrevet 28. april 2006 #6 Skrevet 28. april 2006 Jeg begynte da jeg var helt nedsylta i pollen i fjor. Akupuntøren kalte metoden akupunktur 2000. Den er litt vond. Fikk 6 nåler (overkommelig). Hadde bare en behandling, og fikk med noen urtemedisiner i tillegg som jeg tok. Ble verre i de neste 3 dagene, som hun hadde sagt at jeg skulle bli, deretter forsvant alt ubehaget!! Det var helt fantastisk. Alle på jobben gikk og snufsa, jeg var helt fin. Samboeren min var helt imponert og sponsa forebyggende behandling denne våren. Jeg kommer til å gjøre dette hver år så lenge jeg lever!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå