Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har også hatt det sånn. Nå har jeg jobbet i to uker og han er blitt mye mer fortrolig med pappa. Men når har er sur og trøtt da skal man klage til mamma, og det er ikke så morsomt. Trenger bare å gå ut av rommet så blir det stilt. Litt frustrerende ja, vil jo ikke gjemme seg i sitt eget hjem. Trøster meg med at det sikkert bare er en periode.

Sånn er det her også. Bare at her er pappaen også "inne i varmen". Men pappa eller mamma må være i nærheten (dvs. innenfor øyesyn). Hvis jeg går opp i andre etasje og han er igjen sammen med storesøkenene sine er det full alarm. Slitsomt... Men det går nok over snart håper jeg.

Heldigvis er han flink til å leke både alene og sammen med søskenene på gulvet så lenge jeg eller pappaen er i nærheten, så det går greit egentlig - bare litt stress at han hyler hvis jeg går i dusjen og lar han være igjen med de to største og sånn...

og sååååååååååå deilig å høre at det er flere enn meg:) jeg er kjempe sliten, Marcus bare åler etter meg hele dagen og sier mamma.. når pappaen kommer hjem hjelper ikke det, det er mamma for alle penga.

får ikke gjort noe,han henger i beina mine. er helt utslitt på kvelden.

Godt å høre at det er flere av oss, håper det snart går over:)

Hei! Vi har det litt som Myra. Siden Zoe ikke beveger seg mye enda, så åler hun ikke etter meg, nei, men når jeg er i syne så vil hun at jeg tar henne opp osv. Men hun leker fint med pappa osv men med en gang hun ser meg, blir det bråk... så ja, jeg må gjemme meg i eget hus... :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...