Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei Jenter! Som så mange andre av dere går jeg jo på pergotime. Har hatt to doble kurer til nå. Denne gangen skulle jeg komme til ultralyd allerede på dag 12 i syklusen. Gyn var storfornøyd med to store eggposer (!) og jeg fikk en ovitrelle-sprøyte før jeg gikk hjem. Beskjed fra gyn var å ha samleie samme kveld og neste kveld! (Stusser jo litt over at eggløsningen ble satt igang såpass tidlig syklusen, men jeg får jo bare stole på legens vurdering). Uansett.. Jeg har aldri hatt så vondt under EL før!! Skikkelig vondt å ha samleie. Men, vi klarte det heldigvis!! Noen som kjenner seg igjen i at el blir ekstra vond når man går på pergo? Da må det jo ihvertfall skje noe der inne..

Jeg fikk også vite at jeg har et par muskelknuter i livmoren som kan være årsaken til mine tidligere aborter. Det, pluss min alder kan ifølge gyn gjøre at jeg må være svært tålmodig fremover.. Får prøve på det.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4894435-au-au-eggl%C3%B8sning-med-pergotime/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ofte vondt rundt el, og da spesielt ved samleie. Noe som ikke er særlig praktisk når det er da man skal stå på.. Jeg har lest ett eller annet sted at det gjør vondt fordi kroppen forbereder seg på el, ikke på grunn av el, men om det er riktig, vet jeg ikke. Dette blir ikke et svar å bli klok på ser jeg, men du har i hvert fall fått en lykke-til-hilsen fra meg. LYKKE TIL!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...