Gå til innhold

God morgen alle jenter :=)

Anbefalte innlegg

Fredag morgen, og en nydelig en sådan. Sola skinenr fra skyfri himmel, og det ser ut til å bli en kjempefin helg. Det blir jobbing i hagen da.

Sprayingen går kjempefint. Ingen bivirkninger på lenge. Er nå på spraydag 13. Om 12 dager begynner eg på sprøytene. Jammen ikke lenge til.

Kollegaen min fikk tilbakeført to egg i går. Er ikke det litt ironisk: vi er tre damer/ jenter her på jobb, to av oss driver med IVF........

Den tredje vet jeg faktisk ikke. Håper ikke hun har slike planer, for hun må være igjen og styre butikken når vi to andre går ut i svangerskapspermisjon om en 9 til 10 mnd. :-)

Fikk melding om at sprøytene mine er kommet til sta'n, fikk lapp fra posten i går. KRONER: 11 333,-

Ikkje for lite heller. Uff. Der røyk de sårt oppsparte kronene. Men men. Det går til et godt formål.

Da e eg oppe i 13 700. Det vil si at eg snart har nådd rammen for de 15 000, så hvis det skulle blir nødvendig med nytt forsøk, slippe eg å betale så mye her. Det er jo en mager trøst.

Ha en fin dag da jentene mine.

God helg til alle sprayere, rugere, gravide, ventere og alle sammen.

Klems

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4894289-god-morgen-alle-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Lillemor!

Sprøtt at dere er 2 av 3 som er under ivf-behandling på jobben.Men greit på en måte for da hvet ho jo hva du går igjennom og dere kan støtte hverandre.

Her skinner også solen så nå må vi nyte den.Ønsker deg også en flott dag og en god helg.

Hei alle sammen

Takk for morgenhilsen.

Syns alt er litt tungt for tiden. Vet ikke om det har noe med denne prosessen å gjøre, eller om det er at vi driver og kommer tilbake fra utlandet. Har ikke fått tilbake leiligheten ennå, og alt er transit, har nesten bare sommerklær og ikke noe hjem, selvom vi har lånt oss et sted og bo, og det funker greit. Men i alle fall er det tungt å ha det tungt og skulle begynne på noe jeg tror kommer til å gjøre alt tyngre. Mannen min er ganske fjern om dagen også, vi får liksom ikke kontakt, og det gjør meg nesten litt panisk nå. Tenker at vi MÅ ha det bra til om to uker, når jeg begynner med sprøyter. Vi har det jo vanligvis bra, men nå er begge molefonkne og tungsindige. Skulle ønske jeg kunne lure mannen ut av graven på en eller annen måte, men det er ikke så lett.

Klem

Heia Lillemor:)

Så koselig med ein hyggelig melding fra deg!

Deilig når sola skinner og alt er bare vel:)

Eg fikk satt inn ett egg i går, og fikk to ampuller med to egg ikvar på frys!!!!! Så då har vi litt å gå på:)

Så kjekt kollegaen din er blitt ruger og! Var vel der samtidig vi i går då:)

Når det gjelder utgifter så er det mye peng ja, men som du sier så gjør vi jo dette for et godt formål! Håper virkelig vi får uttelling!!

Husk at du må beregne utgiftene som overstiger 15000.- også! Du må legge de ut sjølv først, og så får du de refundert fra trygdekontoret siden!

Har vel komt opp i rundt 12000.- vi og no..

Så bra sprayinga går fint! Eg hadde kun hetetokter ellers ingen bivirkningar! Lykke til vidare!!!

Klem fra rugemora,

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...