Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #1 Skrevet 28. april 2006 Hun er 4 mnd, tar natta 18.30 og våkner kl 6 (!!) Jeg blir sprø....Men hun er helt ferdig i den tida på kvelden, så hvis jeg ikke legger henne, blir det storskriking. Hvordan gjør jeg dette??
Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #2 Skrevet 28. april 2006 synes du er heldig jeg, her legger vesla seg kl 20.30 og feks i dag sto vi opp klokka fem, da hadde hun vært våken i en time....Men som regel klarer jeg å få henne til å sove til halv sju da.. Når tar hun siste luren sin da? Jenta mi tar en times lur enten fra 16 til 17 eller fra 17 til 18. Så kanskje du må la henne ta en liten blund på ettermiddagen, da holder hun kanskje ut til klokka 20.00 eller noe.. (Hun er 5mnd snart.)
mie76 Skrevet 28. april 2006 #3 Skrevet 28. april 2006 Det er akkurat likt sneipen min, men han sov ikke så lenge før han var seks måneder. Nå når han er ti måneder, sover han endelig lenger. Vi har nå gått fra to smålurer på dagen, til en lang. Og nå sover han fra 18.30 til 7.30. Heeelt nydelig :-) Jeg synes det var bedre at han la seg såpass tidlig på kvelden, jeg da. Da er det liksom så mye igjen av kvelden, slik at jeg og sambo kan ha voksentid. Men et tips kan jo være å forskyve alle smålurene hennes med et kvarter av gangen. Den biologiske klokka deres er ganske så vanskelig å rokke ved (merker sommertida, ja:-)), så lurt å ta litt av gangen og bruke tid på det.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #4 Skrevet 28. april 2006 Hva i alle dager blir du sprø av??! Hun sover jo 12 1/2 time. Det er luksus!!! Hvor mange timer trenger du? Du får legge deg kl 21 da, så får du mange timers søvn! Her sover knerten fra ca 21 til ca 06. Vi er veldig fornøyd. Sorry, det var ikke dette du spurte om, jeg blir bare så oppgitt av og til. En "vanlig arb.dag" pleier vel også å begynne rundt 06.. Nei, skjønner ikke hva som er problemet ditt med dette altså.
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 28. april 2006 #5 Skrevet 28. april 2006 ho søv utan pause frå 18.30 til 06.00? Ja, du har det hardt...
Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #6 Skrevet 28. april 2006 Sorry. 11 1/2 time var det, ja. Uansett, se på deg selv som heldig du! For det er du!
Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #7 Skrevet 28. april 2006 Nei!! Nå har jeg ordlagt meg for dårlig:) Hun tar natta kl 18.30, og våkner for dagen kl.06. I mellomtiden ammer jeg henne 3-4 ganger (!!!) Blir sprø av at du tar dagen så tidlig...Skulle ønske jeg fikk til å "forskyve" henne litt, om dere skjønner. F.eks.at hun legger seg 20, og våkner for dagen i 7-8 tiden. Hun sover 3 ganger på dagen, men tidspunktet o lenden på duppene varierer. Ihvertfall hvis vi er noe annet enn hjemme.. hovedinnlegger
Anonym bruker Skrevet 28. april 2006 #8 Skrevet 28. april 2006 Syns fremdeles du har ett luksus problem. her ammes det også ca 4 ganger.. soves fra 21 - 06..
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 28. april 2006 #9 Skrevet 28. april 2006 er ikke så lett å forskyve disse små...jenta vår sover fra 19-6, og hvis hu av en eller annen grunn sovner senere, våkner hu ikke senere om morgenen..heller tvert imot! du får prøve å sove om dagen, dersom jenta di sover...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå