Spirevipp med go`gutten Skrevet 28. april 2006 #1 Del Skrevet 28. april 2006 Nå har tanta mi bestemt seg for å begyne å komme midt på natta for å plage meg.. Hadde tenkt å ta en test i morgest selv om det er en dag før ikm (ikke likt megi det hele tatt), men den måtte jeg bare pakke bort for tanta kom i natt. Det jeg ikke helt skjønner er at jeg har hatt svake mens-murringer i to-tre uker nå, trodde kanskje det kunne være et fint tegn på at noe var på gang. Kjente på livmortappen i går kveld, og den var hard og lukket. Vanligvis åpner den seg og blir myk dagen før mensen kommer, men ikke nå. Kunne ikke dy meg, så jeg kjente på livmortappen i morgest også, og den er fortsatt ganske hard inni, langt fra så myk som den pleier å være når jeg venter mensen. Får se hvordan det går, hvis tappen forholder seg så hard, så tror jeg at jeg tar en test når tanta har reist. Håper i det lengste, men tror slaget er tapt dessverre, så da går vi over i vår 16pp :-( Ha en fin helg alle sammen, skal til Oslo å kose meg i helga og tenke på andre ting :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4894156-dritt-tante-som-kom-i-natt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til bollekinn :) Skrevet 28. april 2006 #2 Del Skrevet 28. april 2006 Uffda, så trist å høre Sikkert ikke greit å prøve lenge uten at det sitter! Men snart er det ny EL og dere kan prøve på nytt!! Men jeg har hørt om folk som har fått mensen opp til 6 mndr inni svangerskapet. Det er jo veldig sjelden da, men det skjer! Og skjer det ikke denne måneden, skjer det kanskje neste måned, og da blir det januar baby!! Og januar babyer er kjempeflotte!!! Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4894156-dritt-tante-som-kom-i-natt/#findComment-4899400 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå