Gå til innhold

så kom kvalmen.

Anbefalte innlegg

i dag kom kvalmen. som en knyttneve.hadde glemt hvor ille det er jeg. var i butikken så kokt skinke og måtte gå hjem og sende mannen på butikken med beskjed om at allt som ligner kokt skinke ikke er velkommen i mit hus inn til videre.så her sitter jeg midt i natta så kvalm at jeg ikke får sove. hurra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4893983-s%C3%A5-kom-kvalmen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her.. Tredje gang æ e gravid på ett år (mista de første 2, men opplevd ikke kvalme da) å sånn kvalme ha æ aldri opplevd før. Mått hoill mæ heim fra skolen 4 daga henn uka å d va d værste 4 dagan æ ha hatt på læng. Tar kvalmen litt som ett tegn på at alt kansje e greitt henn gangen æ da.. ;)

hei! skulle tru det var jeg som hadde skrevet de her linjene.

Jeg venter mitt barn nr 4. 26/12 -06 er så kvamen så kvalmen og er det ikke bare litt om morgenen men hele dagen. Det hender at den forsvinner litt ,men da har jeg så mye å gjøre. At den kvalmløse tiden må jeg utnytte max.

Hei.

Dette svaret er ment til deg 'tone1980'. Jeg vet det er fælt å være kvalm, men legen min sa til meg at det er et kjempegodt tegn. Ergo bør du ta det som et supergodt tegn at du ikke var kvalm med de to du mista, men at du er kvalm nå:)

Dette var litt krunglete skrevet, men du forstår kanskje hva jeg mener:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...