Gjest Skrevet 27. april 2006 #1 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg må berre si det, dette var gøy. Tenk at jeg kan få skrive her, å jeg hører faktisk til her også. Det jeg lurer på er om det er normalt å ha murringer og hvor lenge varer di. Jeg har noen murringer i løpet av dagen. Ellers lurer jeg på når kvalmen deres kom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. april 2006 #2 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg hadde murringer i ca 2-3 uker.Mensmurringer..Det er fordi livmora forandrer seg.Kvalmen kom snikende i uke 5.Ble ille i uke 6 og ekstrem i uke 8.Ble innlagt for å få væske.Håper du slipper kvalmen.Koselig å se deg her inne:0) Så koselig å se Tryne Gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
små Skrevet 27. april 2006 #3 Del Skrevet 27. april 2006 Hei vennen..sniker meg inn her for å se etter deg jeg;) Er bare SÅ happy:D Jeg ble ikke kvalm jeg..slapp det jeg..håper du også slipper det;) Og murringa..hmm..den har jeg hatt med jevne mellomrom hele tiden..grrr... Masse lykke til snuppa..gleder meg til å snakke med deg om gravid ting;) hihi:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 28. april 2006 #4 Del Skrevet 28. april 2006 Gratulere så masse :-)))) Murringer har jeg noen ganger innimellom nå også (er 14+6), men menst fra IKM og frem til uke 10. Ble kvalm 5+0 og er det innimellom fortsatt... Lykke til i svangerskapet :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beibi82 Skrevet 28. april 2006 #5 Del Skrevet 28. april 2006 Hei Tryne Er det ikke godt å sveve der oppe i skyene?? Har ikke landa helt jeg heller.. hehe. For min del starta mensmurringene (og av og til litt sterkere smerter) fra IKM og kommer et par ganger om dagen ennå (er 9+5). Har ikke vært såååå plaga med kvalmen egentlig, har vært til å leve med. Lykke til videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. april 2006 #6 Del Skrevet 28. april 2006 Tusen takk for svar, jeg skal tåle alt, prøve å ikke klage viss jeg blir skikkelig kvalm, for det er så vert det:) Of, dette er mye gøyere enn å slite for å ikke få det til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nungo Skrevet 28. april 2006 #7 Del Skrevet 28. april 2006 Gratulerer så mye, Tryne! Det var kjempe koselig at du ville være med her :-) Ja, det er gøy å flytte til disse sidene. Mensmurringer er helt normalt. Jeg hadde mens-murringer i 3 dager før jeg egentlig skulle hatt mens, men etter det har jeg ikke merket noe. Kvalmen har jeg heldigvis også sluppet unna så langt (er i uke 7 nå). Når har du termin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. april 2006 #8 Del Skrevet 28. april 2006 Jeg begynnte å få mensmurringer allerede 4 dager før IKM, jeg trodde da at det var mensen på gang. Jeg har termin 4.januar, så det blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 29. april 2006 #9 Del Skrevet 29. april 2006 Hei vennen. Jeg hører jo ikke til her, men må innom å hilse på deg. Det er så utrolig kjekt at du er her nå. Jeg ble så vannvittig glad! Murringer er helt vanlig, og kvalmen kommer (hvis den kommer) mellom 6 og 9 uker tror jeg. Jeg var ikke så kvalm denne gangen. De sier man er mindre kvalm med gutter, og det stemmer i mitt tilfelle! Men det er sant som du sier, uansett hva plager man får så er de verdt den lille! Lykke til kjære deg... Klemmer fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå