Gå til innhold

akt80 med jente i magen..

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja har heldigvis en del i xl her eg bor, men har ikkje prøvd noe enda.. så redd for å bli skuffa liksom,

men har jo sett at flere her inne på 90+ har kjøpt noe,

og når du tom har bildebevis så må eg jo bare prøve en dag hihi

bare titta for moro skyld jeg da, hadde aldri regnet med å finne noe som passet, eller å passe xl for den saks skyld.. men så sto jeg og tittet på den, og synes den så ganske stor ut til å være xl, og da bare måtte jeg prøve... men var mye der i xl jeg aldri hadde fått på meg... kan glemme bukser og slikt, men der bruker jeg likesågodt bib buksene:o)

eg fant dongeribukse på kappahl, skikkelig stilig, var veldig vid oppe til meg i starten, men begynner å stramme mer nå..( mamma sydde i ekstra strikk til meg)

men den var superstretchy..

og så har eg bestillt bukse på HM rowells den var så svær at den bare datt av meg en dag hjemme, godt ingen såg meg hehe

Annonse

Det er så deilig når man innimellom finner klær til oss store oxo.. altså mammaklær da.. hehe... lurer på hva de som lager disse mammaklærne tenker med av og til.. er jo stadig flere som er store, de kunne jo laget mammaklær for oss oxo... Før så fantes det jo bare sånn gammel kjærring klær til oss store, men de har heldigvis begynt å bli flinkere der...

ja heldigvis.. har kjøpt en del klær i england, der har de masse pent som er helt likt klærna til normalvektige..

Har du Zizzi i nærheten av hvor du bor? der har de masse fint syns eg.. masse forskjellige dongeribukser og tøffe topper.

Jeg har bare kjøpt topper på H&M i Norge jeg. Var tilfeldigvis en tur i Danmark forrige gang jeg gikk gravi, og fant MASSE mamma tøy inne på et kjøpesenter som heter Bilka. Der var utvalget enormt.. Og til kjempegreie priser.. Gitt hvor jeg skal dra når magen vokser litt til =) Desuten kan vi ta det som en ferietur i samme slengen ;)

ja absolutt verdt en tur ditt:) fant et skjørt der på lørdag, langt svart og grått sånn der sigøyner skjørt som de har overalt, var i bomull og strech så kan brukes når magen blir større og større og så mindre igjen:)

Annonse

de har ofte tilbud syns eg, kjøpte en bukse der til 199 en gang.. men har mange topper under 200 syns eg..

og så har de noen finere topper som koster mer

tror skjørtet mitt kostet 300

så egentli har de litt av begge deler.. men egentli billigere enn andre kun stormote butikker visst du skjønner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...