Gå til innhold

Gjett hvor gammel jeg er:

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

du er både kortare og lettare enn meg, så eg vil jo tru du er yngre enn 29. Men det er vanskeleg å gjette når eg ikkje veit noko om dei motoriske ferdigheitene dine. Kan du rulle frå rygg til mage og tilbake? Har du pinsettgrep? Kan du stappe foten din inn i munnen? Slike ting må vi jo vite før vi kan gjette, det er jo store individuelle skilnader.

Annonse

Nei, nå skal dere høre: jeg kan ikke putte en fot i munnen (prøvde nettopp.....ikke til å anbefale), men jeg kan drikke 14 halvlitere uten å gå på do. Videre kan jeg stå på hendene i evigheter (gammel turner, de som kan noe om turn vet at dette er noe en ikke blir gammel i, så det var en lureinformasjon). jeg forstår at spenningen er til å ta og føle på.

Har du bart? Jeg mener har du begynt å få uønsket kroppshår i ansiktet? Man anlegger gjerne en skjeggstubb eller to på haka rundt tjueåtte. Så mye at det bør nappes hver dag: over tredve..

Ellers kan huden på kneskålene avsløre din vitalitet:en liten fold og jeg vil tippe din eksakte alder er 27!!??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...