Gå til innhold

Gjett hvor gammel jeg er:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 160 høy og veier 64 kg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det har jo ikke noe å si... du kan like gjerne være 60 år liksom...

hvorfor skal vi tippe det?

Skrevet

du er både kortare og lettare enn meg, så eg vil jo tru du er yngre enn 29. Men det er vanskeleg å gjette når eg ikkje veit noko om dei motoriske ferdigheitene dine. Kan du rulle frå rygg til mage og tilbake? Har du pinsettgrep? Kan du stappe foten din inn i munnen? Slike ting må vi jo vite før vi kan gjette, det er jo store individuelle skilnader.

Skrevet

ja holdere du hode selv og spiser du fortsatt med skjei??

eller har du gått over til gaffel og kniv???

Skrevet

Nei, nå skal dere høre: jeg kan ikke putte en fot i munnen (prøvde nettopp.....ikke til å anbefale), men jeg kan drikke 14 halvlitere uten å gå på do. Videre kan jeg stå på hendene i evigheter (gammel turner, de som kan noe om turn vet at dette er noe en ikke blir gammel i, så det var en lureinformasjon). jeg forstår at spenningen er til å ta og føle på.

Skrevet

Det med halvliterne overbeviser meg om at du har passert femogtjue! Det krever nitidig trening!!

Skrevet

Stemmer det Moskvamarit. Stemmer det. En fiffig liten detalj jeg la inn som til nå bare du har oppdaga..

Skrevet

Tror du er rett over 30...kanskje 33, det er et fint tall

Skrevet

Har du bart? Jeg mener har du begynt å få uønsket kroppshår i ansiktet? Man anlegger gjerne en skjeggstubb eller to på haka rundt tjueåtte. Så mye at det bør nappes hver dag: over tredve..

Ellers kan huden på kneskålene avsløre din vitalitet:en liten fold og jeg vil tippe din eksakte alder er 27!!??

Skrevet

Håret i ansiktet kommer av min turnkarriere i det gamle russland. Inntok noen litt uheldige vitaminpiller under mitt opphold der. Med andre ord, jeg synger ikke sopran lenger i koret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...