Gå til innhold

Fleecepose til Quinny xl freestyle comfort ?

Anbefalte innlegg

Sitter her med ei splitter ny vogn. Er det noen som har erfaring med fleeceposene til denne vogna? Er det noe jeg kan bruke nå, eller er de til vinterbruk? Noen som har gode forslag til vindtrekk, da dette ikke er å få kjøpt spesielt til vogna?

Fortsetter under...

hei. jeg har samme vogna og har jeg bestilt buggysnuggle på alexi.no, til vår og sommerbruk. jeg valgte det tynneste siden jeg har en tykk pose fra før som jeg har brukt siden snella var 4 mnd. venter på at den nye fleeceposen skal falle ned i postkassa, fordi dunposen (babyshop husker ikke merket men den har et stort bamsefjes på innsiden og tåler minus 10) begynner å bli for varm og klam nå.buggysnugglene virker bra men vindtrekk har jeg ikke tenkt på. klarer meg uten tror jeg. vi får se! si gjerne fra hvis du finner et som passer.

Takk for svar! Fikk demonstrert i butikken at det går an å bruke vindtrekket fra Teutonia, men dette må modifiseres litt for å få til å passe. Har også lest et eller annet sted at man kan bruke trekket til Hartan Skater, Rudo ca 300 kroner, men at dette også må modifiseres for å passe.

Annonse

Har samme vogna og har også kjøpt buggysnuggle frå Alexi. Valgte den grønne med sauer på. Heilt nydelig til beige vogn! Fått masse skryt allerede. Gøy å ha noko ikkje "alle andre" har. Trur den blir god å ha framover.

Forøvrig har eg kjøpt pledd og stoff på Åhlens og fått sydd ein pose. Det blei også bra.

Ser ut til at vogndilla er i ferd med å gå over til posedille. Ser potensielt posemateriale overalt. Knallgøy!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...