Gå til innhold

Han hiv koppen i golvet...

Anbefalte innlegg

Sonen vår på 15 mnd har fått for "uvane" å kasta koppen i golvet kvar gong han har drukke. Og det ser ikkje ut som om det er for gøy. Han smiler eller ler ikkje. Det ser berre ut til å koma automatisk. Han drikk nokre slurkar og så slenger han den frå seg i voldsom fart (på ein måte i ein og same bevegelse). Me forklarer alltid at koppen skal setjast på bordet og viser han korleis. Men berre ein sjeldan gong innimellom smeller han den hardt i bordet.

Dette er veldig irriterande sidan me må fly og henta den heile tida og sjølv om det er antispill, slår den seg nokon gongar opp og det vert søl. Og så er dette jo ei heilt meiningslaus handling (syns eg, då). Prøver alltid å finna logikken i ting, men finn liksom ikkje ut av kva han prøver å oppnå med dette. Når det gjeld mat så byrjar han ofte å hiva på golvet når han er mett. Men når det gjeld drikke...Han vil jo ha meir etterpå...

Kvifor? Kva skal eg gjer? Nokon tips?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4891637-han-hiv-koppen-i-golvet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jenta mi på 22 måneder hiver også mat og tallerkner og bestikk i gulvet. Da sier jeg bestemt at det ikke er lov, og at hun også må gå ned fra bordet hvis hun gjør sånt. Noen ganger har jeg måttet satt henne ned, og hun blir jo lei seg, men lærer av det. Neste gang holder det å minne henne på det.

Her har vi hatt det samme problemet ganske lenge. Jeg ble fryktelig lei av å hente opp koppen, så jeg tok et tråd/skolisse og festet i koppen og i barnestolen. Han fortsetter å kaste den i gulvet og vi fortsetter å si "nei, ikke lov", men vi slipper å hente den på gulvet, trekker den bare opp etter tråden. Det blir iallefall mindre jobb for oss....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...