millamor Skrevet 27. april 2006 #1 Skrevet 27. april 2006 Heisann Min lille gutt på 11 mnd har noen ganger begynt å hylskrike i søvne, han blir helt hysterisk... Tar han opp med en gang, men han fortsetter å hyle, virkelig hylskrike en god stund. Får ikke kontakt med han heller. Virker som han sover... Og så ser det ut som han våkner, og da roer han seg. Noen andre som har erfaring med dettte eller vet hva dette er? Er skikkelig guffent altså... Klem
Fru_Pigalopp Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 Gutten mitt har gjort det noen ganger og det er skikkelig ekkelt ( han er 6,5 mnd) Vet ikke hva som gjør det, men det må være noe de drømmer eller noe. Min holder heldigvis ikke på så lenge da, bare noen sekunder. Jeg leste her en dag at små bebier ikke kan ha mareritt( hjerna er ikke godt nok utviklet), så jeg trøster meg litt med det. Tror ikke du bør ta han opp, men heller prøve å roe han med smokk el.l Det er jo sånn at man ikke skal vekke de som går i søvne heller. Tenker det er litt på samme måten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå