Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er i 35.uke, og har veldig plutselig i det siste fått KJEMPEMYE vann i kroppen! Det er spesielt mye i føttene - de er store som tømmerstokker. Det er ubehagelig, for det føles som å gå på vannputer, og huden er helt sprengt..

Skjønner ingenting jeg... Alt var greit på alle prøver til jordmor, blodtrykket har ikke gått opp. Hva kan grunnen være til at jeg plutselig samler så mye vann??? Noen råd til hva jeg kan gjøre for å få slutt på det? Kan jeg ta vanndrivende?

Hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4891404-flere-som-har-det-s%C3%A5nn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Holder meg unna salt mat, men det er verre med sjokolade.... Har jo hørt at sukker også binder mye vann! Men har et enormt søtbehov for tida.... Ikke bra!!

Har hatt en del sterke kynnere i det siste, noen som ligner mer på rier på natta og en del stikkinger nedover. Jordmora sa at jeg kunne føde for tidlig - hodet har kommet langt ned. Kan det være derfor jeg samler så mye vann kanskje?

Håper det holder i minst to uker til så babyen får lagt på seg litt:-)

Jeg også samlet mye vann første svangerskapet.. Spis variert og drikk vann!!! Vanndrivende får du nok ikke lov til å ta.. Hold ut, rett etter fødselen syntes jeg at det var rart å beundre føttene sine igjen, som bare var blitt så tynne!!! hehe.. Det går over. FOr min del så har jeg vært heldig denne gangen, men jeg drikker også mere vann enn forrige gang...

lykke til, og håper babyen venter litt til!!

Ja. gleder meg virkelig til å få tilbake føttene mine i normal tilstand! Sitter å drikker masse vann akkurat nå, med føttene i været. Har også drukket mye te i dag, siden det er litt vanndrivende.. Kan ikke huske at jeg samlet så mye vann i forrige svangerskap...men ingen svangerskap er vel like :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...