Gå til innhold

BLÅBÆRET!! (samme som skravlesiden)

Anbefalte innlegg

Legger det inn her også jeg, i tilfelle du ikke får det med deg på skravlesiden:

På lørdag kl 12 er det dukkevogn/sykkelparade i Lillehammer. Fikk ikke vite det før i dag selv, derfor så sent ute med å varsle...

Hilsen tidligere Mamma`n til Ronja Marie, nå

Fortsetter under...

Hei!

Vi var og gikk paraden med gutta våres. Og nå lurer jeg på om jeg kanskje så deg og lille Ronja? Hadde hun nr.12 og en søt rosa jakke på seg?

Jeg tenkte på å spørre om det var dere, men turte ikke....

Jeg gikk mest sammen med Tobias som hadde en liten trillebår. Rasmus gikk sammen med pappa'n sin med en liten vogn med en hvit katt i.

He he he.... Stemmer det gitt!!!! Da tror jeg jammen dere stod ved siden av oss før starten?? Stemmer det at Tobias hadde en trillebår det stod "hytta" på? Tenkte når jeg så den at det måtte være dere siden dere skulle på hytta.... Turde ikke spørre jeg heller... Det var jeg som stod med vogn og snakka til Ronja, mommo stod i mellom oss (hvis ikke jeg husker helt feil nå)

Ja, vi får gjøre det:-))

Ronja var i lokalavisen i dag, var en journalist som tok bilde av henne da hun kom i mål. Skikkelig stolt mamma i dag. Det gikk bedre i år enn i fjor å gå i tog også. I år marsjerte hun etter musikken og var bergtatt av trollet som gikk fremst...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...