Gå til innhold

HJEEELP! Hvordan skjule at en er gravid på fest?


Yulia

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg trenger hjeeelp!!! Jeg er invitert på hyttetur med jobben om to uker...og jeg er gravid! Kun mannen min som vet dette. Hvordan kan jeg skjule graviditeten? Alkoholfri vin og spille "full" eller? Noen gode tips? Er desperat jeg...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

si at du går på pencilin. Eller skift merkelapp på vinflaska ved hjelp av varmt vann. så drikker du alkoholfri vin:)

 

Hadde du vært hjemme kunne du helt alkoholfritt øl opp i ei vanlig ølflaske eller et glass..

 

Nei jeg vet ikke hva du skal finne på. Skal selv på fest neste helg, og lurer litt på hva jeg skal gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!

har samme utfordring som deg, jeg er nå 6+4, og skal ut med venner neste helg, samt om 4 uker, og har egentlig ikke tenkt å si noe enda....

gubben mener jeg kan si jeg går på penicillin eller noe til helga....og det kan jo funke;-) så kommer jo neste utfordring, om 4 uker, med noen av den samme gjengen...kanskje man bare kan skylde på at man forsatt ikke er helt i form??

 

lykke til med utspekulerte "unnskyldninger"!!

:-)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også problemer med det der, siden jeg ikke var den som pleide å sitte hjemme i helgene liksom...:) Men jeg sa bare at jeg hadde ikke råd, at jeg skulle vekk, eller noe annet!;) Men tror egentlig de fleste fikk mistanke likevel...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøm ut innholdet av posen i pappvinen og fyll på med rød saft. Tape igjen og sett den inn igjen i pappen... det funker veldig bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker litt dumt å LATE som om du drikker...

for når du endelig forteller at du er gravid, tror du ikke folk kommer til å regne ut at du var gravid til den festen?

 

jeg hadde gått med den pencelin historien.

tror jeg hadde brukt den 2 ganger hvis det var nødvenidig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er enig med flere her, si du er på penicilin kur, og om 4 uker kan du jo bare se det ann, ikke sikkert du klarer å holde det hemmelig lengre da, så ta denne helga først å se du:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt på vei er du, da? Jeg var på tur for å feire 50-årsdagen til pappa med min første, og bomben sprakk da. Var vel 8-9 uker vil jeg tro. Med nr 2 sa vi det ikke før uke 11-12, og i uke 13 hadde jeg mista... Reiser til Syden i bryllup neste uke og er 8 uker på vei. Vrient det og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp alkoholfri rødvin eller hvitvin og hell over i en vanlig flaske.. Kok opp en vinkork og bank den ned i flaske.. VIPS så har du din drikke for kvelden og INGEN kommer til å merke forskjell.. Gjorde dette på to fester og det funket som bare det.. Fortalte de andre festdeltakerne om garviditeten igår og de lo godt da de fikk vite hvordan jeg hadde løst problemet med festene!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du den som ikke drikker vin, kan du jo blande deg drinker med vann (istedet for sprit), ulike typer juice etc... Jeg hadde derimot sagt at jeg gikk på pennicillin, dersom noen kommenterte at jeg ikke drakk. Ville ikke "ropt det ut" altså. Du kan også si at du er matforgiftet og ikke helt klar for å drikke, eller at du er sliten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal selv ha svoger og svigerinne på middag i kveld (fredag) og de er skikkelige festere, - jeg liker også godt vin, men har jo totalt avsmak fra det nå. Derimot er jeg kjennt for å lage gode drinker, og de blir gode og sterke til gjestene og jeg tar dem alkoholfrie! Da kan man lage mye godt, strawberry daquiry, vodka bitterlemon, gin tonic/vodka sprite (kun sprite og en sitron skive m isbiter) osv..fantasien og fargene setter grenser...mmmmm...gleder meg.

Noen synes det blir en ordentlig brems på festen dersom noen ikke drikker,...jeg har selv ikke problemer med det men synes vi har løst det problemet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en brilliant unnskyldning. Jeg har selv nettopp hatt kyssesyken og tror jeg er gravid nå.(hvorfor har ingen sagt tidligere at en må vente så himla lenge på den testen!!!)

Uansett. Når du har kyssesyken, som kan strekke over veldig lang tid, kan du ikke drikke alkohol. Stemmer også veldig bra med andre symtomer som trett/slapp. Denne kan du altså trygt bruke igjen om fire uker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting bør du vite hvis du bruke den penecillin-unnskyldninga, d e ikke farli å drekk når du går på d. D eneste som skjer da e at penecillin (skrives d sånn da..??? :S) ikke virke d døgne.. Kan vær kjækt å vit i tilfelle ein luring kjæm m den. Du bør ha ett godt svar på d å lixom..

 

Lykke t!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...