Gå til innhold

Bringebær kapsler.... Funnet info om det :)

Anbefalte innlegg

Skriver av hva som står i brosjyren fra helsekostbutikken jeg :)

Red Raspberry.

Spesielt for kvinner.

RED RASPBERRY, bringebærbad (rubus idaeus), er en av de mest benyttede legeurter for kvinner.

Gjennom århundrer har de varsomt tørkede bladene fra denne planten blitt brukt som næringstilskudd for gravide kvinner, særlig egnet de 3 siste måneder av sv.skapet.

Bringebærblad er kjent som et trygt og effektivt naturlig tilskudd.

-Godt for livmor

-Tradisjonelt brukt før fødsel

:)

Fortsetter under...

jeg vil sterkt anbefale å ta bringebærkapsler... jeg gjorde det, og revna ingenting.

Jordmor sa at det var utrolig at jeg ikke revna, og ikke fikk ei lita rift engang, fordi ungen kom ut på to pressrier, og uten at noen støtta opp (jordmor rakk ikke inn) Normalt så skulle det ikke gå an å ikke revne da, sa hun... så det må jo ha hjulpet på meg...

derfor vil jeg anbefale det til dere andre som skal føde!

Annonse

Takk for info! Jeg fikk ogsaa beskjed fra helsekost forretningen om at man kan begynne 3 mnd foer termin (selv om det ikke staar noe om det paa pakka), men holder meg allikevel til det mizzi sier: I uke 35 (har hoert det fra andre hold ogsaa). Jeg begynner i morgen! :-)

Husk at bringebærkapsler er helsekost og derfor ikke sjekket av noen helsemyndighet. Generelt skal man være svært forsiktig med helsekostprodukter i svangerskapet da disse produktene ikke er testet slik medisiner er . Man vet derfor lite om virkning på foster. Min jordmor anbefalte å ligge langt unna disse kapslene. Te er sikkert ikke noe problem, da denne er lite konsentrert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...