Anonym bruker Skrevet 27. april 2006 #1 Skrevet 27. april 2006 I går opplevde jeg alle foreldres store skrekk. Lillegull gikk i gulvet med et brak!!!! Det føltes ut som det tok en evighet fra jeg hørte dunket til jeg fikk tatt han opp og han skreik. Han lå i dobbbeltsenga våres mens jeg holdt på å skifte sengetøy og i et uoppmerksomt øyeblikk klarte ahn jommen å trille seg utav. Fy fader så redd jeg ble!!!!!!!!!! Jeg skalv sånn at jeg klarte ikke å gi han smukken en gang. Stakkeren vrælte som en stukken gris ( heldigvis, for da visste jeg at han var bevisst ihvertfall), men roet seg på 5 -10 min. Heldigvis gikk det veldig bra! Det vises ikke så mye som et blåmerke en gang. Herregud........jeg blir kvalm bare jeg tenker på det!!! Uff, tenk hva som kunne skjedd : (
Anonym bruker Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 Uff, det skjer fortere enn man kan tenke seg.. Venter bare på dagen det skjer her og.. Ser for meg scenarier hvor jeg mister henne i gulvet på badet med fliser, eller liknende..
Anonym bruker Skrevet 27. april 2006 #4 Skrevet 27. april 2006 Huff ja, der er så fort gjort! lillesøster dumpet ned fra sofaen i påska!! Var alene på stua med storesøster mens vi voksne satt rundt kjøkkenbordet. Dermed hører jeg et smell og hun gråter! Lå på magen under salongbordet, takk og pris for gulvteppet som tok av for det verste - får helt vondt når jeg tenker på hva som kunne skjedd.....(Storesøster hadde løftet henne opp i sofaen og glemt å passe på, gjett om hun gråt da stakkars!)
*mamman til tw og bi* Skrevet 27. april 2006 #5 Skrevet 27. april 2006 uff så ekkelt...får håpe jeg slipper å oppleve det der..
Vektjenta Skrevet 27. april 2006 #6 Skrevet 27. april 2006 Huff, vil heller ikke oppleve noe sånt! Skjønner godt at du ble redd. Men de tåler heldigvis mer enn en porselensdukke:-)
Ella Bella Skrevet 27. april 2006 #7 Skrevet 27. april 2006 Stakkars deg!!!! Er overnervøs for dette selv!! Kan skje den beste. Håper og gullet har det bra og at du ikke tenker for mye på det (annet enn å sikre at det ikke skjer igjen....), for ingenting blir bra av at man går rundt og skylder på seg selv....
M by M Skrevet 27. april 2006 #8 Skrevet 27. april 2006 Som regel så går det bra når de faller fra ting som er like høye som de selv er. Da får de visstnok ingen skader av fallet. Har jeg nå hørt iallefall. har heldigvis ikke skjedd med meg (ennå?). Men hun har fallt mye i sine egne forsøk på å reise seg opp og slikt. men nå er hun så stødig at det sjelden skjer.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2006 #9 Skrevet 27. april 2006 Jeg håper dere som ikke har opplevd det slipper det! Herregud så redd jeg ble...... Men det går bra heldigvis. Tror jeg fikk flere mèn enn han da.... Nei fysj..... HI
M&O+1 Skrevet 27. april 2006 #10 Skrevet 27. april 2006 Mia rullet av senga da hun var 5 mnd. Skikkelig ekkelt,jeg holdt på å spy etterpå - så kvalm ble jeg av det dunket:-( Men det gikk heldigvis bra,bare en liten kul i pannen!
Blue Lady Skrevet 27. april 2006 #11 Skrevet 27. april 2006 Huff, ikke gøy det der. Når han begynner og reise seg så går han nok i gulvet oftere... Lucas er 8 mnd og reiser seg opp, men eier ikke balanse.. han bare detter rett bak og dunker seg, hyyyyyyyyyyylvræler, men blir nok mest redd. Klarer ikke å passe på han hvert sekund.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2006 #12 Skrevet 27. april 2006 Huff...jeg vet...... Det er det verste som noengang har hendt meg!!!!!! Lillegull var 1 mnd da jeg la henne fra meg i senga vår og sto å prata med samboeren og plutselig lå det lille nurket med ansiktet ned i gulvet!! Hun hylskreik!!!jeg grein,samboer var sint og vi dro i full fart til sykehuset......gull sovna i bilen og da ble jeg ihvertefall redd!!!Men heldigvis alt var bra og vi dro hjem,men vi fikk en skikkelig støkker og jeg passer veldig veldig på at jeg ikke gjør det igjen!! Men hadde nesten fortrengt det....så måtte bare få det ut nå!!
Gjest Skrevet 27. april 2006 #13 Skrevet 27. april 2006 Opplevde akkurat d samme da eldstemann var ca 9 mnd .Husker enda hvor redd vi var og dro rett til legevakta og allt gikk heldigvis bra:)
beri Skrevet 28. april 2006 #14 Skrevet 28. april 2006 ekkelt, men det går som regel bra..HAr skjedd her og...skjer de fleste tror jeg
dama Skrevet 28. april 2006 #15 Skrevet 28. april 2006 :-) da må jeg bare få legge til at mine unger triller ut av sengene og faller og slår seg stup i ett... det er da ingen krise om ungen faller ut av dobbeltsenga, med mindre den er to meter høy da... da kan det være litt vel skummelt... ja, og så om ungen er veldig lliten da.. det er meninga at unger skal ha noen blåmerker på kroppen gjennom oppveksten..
beri Skrevet 28. april 2006 #16 Skrevet 28. april 2006 ei jeg kjenner sier alltid: sunne unger har alltid skrubbsår/blåmerker...Mye rett i det
Blind Gudinne Skrevet 28. april 2006 #17 Skrevet 28. april 2006 og som helsesøster sa til oss på barselgruppa..... Du har de barna som har trilla ut av senga, og de som ikke har gjort det.......Foreløpig! Men jeg skjønner at du fikk litt skrekk, ja!
trollmor:) Skrevet 28. april 2006 #18 Skrevet 28. april 2006 Helt klart alles store skrekk ja... Men for å se litt humoristisk på det (siden det gikk bra), så her er en kommentar legen lirte av seg: husk, de tålte å bli født... (ler litt av den innimellom)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå