Gå til innhold

September: Har en aktiv liten tass i magen

Anbefalte innlegg

Har kjent forsiktige spark i noen uker nå. Men de siste dagene har det tatt helt av. Han lille i magen sparker ofte. Deilig å kjenne det! Nå behøver jeg ikke ligge bom stille på magen og holde pusten for å kjenne det. Kjenner har sparke rett som det er. Ikke når jeg er oppe og går, men ofte når jeg sitter. Har morkaka på forsiden så har ikke kjent så veldig mye før de siste dagene. Dessuten liker han å sparke i blæra mi. Får noen spark der som gjør at jeg nesten på knipe beina sammen. Er i 21. uke. Koser meg masse med magen om dagen! Begynner å kjenne at kroppen er litt tyngere, enda jeg ikke har gått opp i vekt enda. Jobber på sykehus i 100% stilling. Men alle er hensynsfulle så det skal nok gå fint en stund til:-)

Håper flere nyter magen og de små inni der og at våren er i anmars!

Fortsetter under...

hei elin:)

har kommet et par uker kortere enn deg (ukelt av. 19) og gleder meg masse til jeg kjenner det samme som du... Kjenner liv men må som du tidligere måtte ligge og slappe helt av. I går kveld lå jeg på magen og kikket tv da sparket det mye:) Pappa har enda ikke kjent liv utenpå men det går så fort fremover at vi gjør nye forsøk hver eneste dag....

Bra for deg at du jobber enda, tiden går så mye fortere når man har det vanlige å gå til hver eneste dag! Jeg er sykmeldt pga bekkenproblemer og har til tider store problemer med å få tiden til å gå...

Ha en kjempe fin helg!!

Knoppen28

Heisann.

Er i uke 19 og har kjent liv i nesten 2 uker nå :) Mitt første barn.

Har lagt på meg MYE!!!! nesten 8 kg, men det vises ikke så veldig godt, for jeg var ganske tynn fra før. Noe av grunnen til at jeg har lagt på meg så mye er sikkert pga røykeslutt.

Heja :o)

jeg er 21+2 dager nå.. og nå kjenner faktisk jeg også liv i magen :o) jeg er superglad.. lillebabisen spreller mest på kveldstid, når jeg legger meg og når jeg våkner om morgenen! det er heeeeelt herlig :o)

Har ikke lagt på meg så masse enda, men, det blir vel.. Det er mitt første barn - en liten guttebabis :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...