Gå til innhold

Kynnere og menssmerter.

Anbefalte innlegg

Ser mange som har kynnere og menssmerter her, men som er mye nærmere termin enn jeg er. Jeg er i min 32. uke og har av og til menssmerter der menssmertene mine bruker å være. Ikke veldig vonde akkurat da, men nok til at jeg kjenner de godt. I tillegg har jeg såpass mye kynnere at legen har bedt meg ta det litt med ro, og unngå situasjoner hvor jeg vet kynnerne vil komme.... Er bare litt betenksom på at kroppen min driver og tuller her? Er det vanlig å ha menssmerter og kynnere samtidig så tidlig?

Anonym for flau pga sikkert ett teit spm....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4891078-kynnere-og-menssmerter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei,

Jeg syns ikke det var et teit spørsmål, jeg har selv hatt problemer med mensensmerter og kynnere i det siste og jeg har akkurat begynt på min 33 uke. Så det er visst ikke så veldig unormalt....kontakt lege/jordmor om du er veldig bekymret...bedre med en gang for mye enn en gang for lite.

God bedring

Neida, så lenge det er normalt gidder jeg ikke kontakte lege, det var bare det jeg ville høre, om flere har det samme. Forbinder menssmerter med rier og kan ikke huske at jeg hadde menssmerter annet i forbindelse med fødsel de andre gangene....:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...