Gå til innhold

Kan eg søke?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, du må søke på alt!!! Vet ikke om du har rett på overgangsstønad, for jeg vet ikke helt hvordan de regner ut det der.

men det er i alle fall verdt forsøket!! Og så må du søke Husbanken om bostøtte. I tillegg vil du jo automatisk få dobbel barnetrygd.

Se på www.amathea.no og www.aleneforeldreforeningen.no

dersom du bor i nærheten av et av kontorene til amathe anbefaler jeg deg virkelig å ta kontakt med dem. De er suupre!!! Og vet ALT du lurer på!! Og hvis du ikke vil eller har anledning til å stikke innom der, skriv en mail eller ta en tlf.

JA!!... du har absolutt rett på overgangsstønad. Ring Trygdekontoret i din kommune så fort som mulig og gjør en avtale med en av konsulentene der. Spør etter den som kan mest om stønad til enslige og få en informasjonstime hos han/henne.

Jeg har nettopp hatt en slik time og fikk vite at jeg hadde krav på det, selv om min inntekt er mye høyere enn din, så du kvalifiserer absolutt!

Det er også masse annet du har krav på så jeg anbefaler absolutt en samtale siden det ikke er like lett å orientere seg på nettsiden deres.

Lykke til, det ordner seg skal du se :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...