Gå til innhold

Juni: Vårdress og evt. sko

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen har kjøpt vårdress til de små søte. Spurte litt på helsestasjone om hva de skulle ha på seg ute nå. Hvis de skulle være ute på bakken fikk jeg beskjed å ha en vårdress helst vanntett på knær og rumpe. Samt at hun burde ha på sko.

Har dere kjøpt. I så fall hvilket merke????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4890776-juni-v%C3%A5rdress-og-evt-sko/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har kjøpt Mikkline sin vårdress. Den er vanntett og pustende. Har hatt det merket før, og vært veldig godt fornøyd med den. Betalte mellom 400 og 500 kroner et sted.

Jeg bruker ikke sko før han begynner å gå - men jeg har på ullsokker og så en slags "polsokk" utenpå der igjen. Polsokken er fra Troll. Den skal også være vanntett og pustende og alt det der. Jeg impregnerer dem med det samme som jeg bruker på vinterdressene (sånn gore-tex spray), og da står de i mot mye fuktighet.

jeg har tenkt på akkurat det samme, han er stort sett i vogna men kunne tenke meg at han kom seg ned på bakken nå etterhvert som det er varmere i været....

Sko har jeg kjøpt, men hvilket merke det er vet jeg ikke. Kjøpte de på euro sko til 399kr. (ligner litt på støvletter)

Bruker ull underst, så fleecedress med gummibukse ytterst. Og etter tips fra Dart Vader, gikk jeg også til innkjøp av polsokkene fra Troll. Fungerer veldig bra! Da kan han både krabbe og stå... Ønsker meg egentlig også en dress fra Mikkline, men har ikke fått tak i ennå.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...