Anonym bruker Skrevet 27. april 2006 #1 Del Skrevet 27. april 2006 nå lurer jeg bare på om når dere valgte/om dere har valgt å fortelle om den lykkelige begivenhet til familie og venner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snikker Skrevet 27. april 2006 #2 Del Skrevet 27. april 2006 Vi har enda ikke fortalt det til noen..... er nå i 13 uke og hører nå til på 2. trim., men vurderer å gjøre det til helgen. Finner liksom aldri den perfekte settingen, men skal gjøre det snart, men liker litt den hemmeligheten vi bærer på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. april 2006 #3 Del Skrevet 27. april 2006 Vi fortalte det til våre foreldre da vi var 6 fullgåtte uker. Dette på grunn av at vi var hjemme på besøk da. Så slapp vi å si det på telefon. Må innrømme at det er greit at de vet det:) Har nok røpet meg for lenge siden om vi ikke hadde sagt noe:) Er 8+6 nå. Men når man skal si det, er helt opp til dere selv. Det må fortelles når det er riktig for dere:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤mamma¤ Skrevet 27. april 2006 #4 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg fant ut at jeg er gravid i går- vet ikke i det hele tatt hvor langt jeg er på vei (mellom 8-2 uker), tok ut hormonspiralen 23.feb så har ikke hatt stabil syklus etter det. Men jeg har vokst ut av buksene allerede.... Uansett, vi ringte hjem med en gang og fortalte det! De ble kjempeglade- hele familien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. april 2006 #5 Del Skrevet 27. april 2006 hehe vi har også fortalt det til et vennepar og jeg har sagt det til ei jeg jobber med. Har kjempelyst til å fortelle, men har hørt at det kan være smart å vente til de magiske 12 uker er gått? koser oss også med hemmeligheten, det er jo så herlig!!! :-))) takk for svar og lykke til alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
27år nr.4 Skrevet 27. april 2006 #6 Del Skrevet 27. april 2006 De tre förste gangene fortalte vi det sånn rundt uke åtte. Mine foreldre og min söster har alltid fått vite det med en gang etter at ejg har tatt testen. Men for resten tror jeg ikke vi kommer til å si det för vi har värt på UL. Hvis jeg klarer å sjule magen så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 27. april 2006 #7 Del Skrevet 27. april 2006 vi fortalte det til mor og far to dager etter at eg fant ut eg var gravid,var ca 7+0 da eg fant det ut, er ca 9+3 nå da.. så har eg hatt skikkelig trøbbel med å holde munn,så de fleste venninnene mine vett om det,pluss kollegaene mine... Klarer ikke holde kjeft... Skulle ønske eg ikke sa det til alle, men det var såå kjekt å fortelle det jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå