Gå til innhold

Reaksjon etter vaksine...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, opplevd akkurat det samme. Om hun har over 39 i feber kan hun få en paracet for babyer under 4 mnd. Min lille jente gråt også utrøstelig for første gang da hun fikk 3 mnd vaksine. Tror hennes problem var at stikket gjor veldig vondt. Hun fikk en paracet før hun sovnet og var helt fin neste dag.

Annonse

Ja! Bruker faktisk dette forumet ofte, men er litt kristisk til noe da:) Særlig supermødrene...For det kommer jeg nok aldri til å bli...Hehehe. Prøver bare mitt beste, liksom:)

Min lille er 4 mnd om en uke og er 5,9 og 61 cm. Liten, men hun var bare nurket da hun kom til verden litt før tiden: 48cm og 2730 gram.

KOS KOS

Skal nok ikke ta alt som blir sagt for "god fisk" nei ;)

Du leder med en måned på lillemor her i huset da, hun blir 3 mnd på søndag :) Var forresten også bare et bittelite nurk da hun kom til verden, 48 cm og 2820 gram, 14 dager før termin. I dag veide hun 5,8 og var 60 cm lang..

:)

Ja det er så deilig at hun legger godt på seg. Hun gikk helt ned til 2,5 kg på sykehuset, og da var hun så bitteliten. Det var nesten litt skummelt å ta henne med seg hjem ;)

Gleder meg til å ta fatt på litt grøt her også, men vi får vel drøye en måned ihvertfall!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...