Gå til innhold

Opplever dere deres baby som en glad baby?

Anbefalte innlegg

min er en glad men krevende gutt*ler*samtidig er han veldig kosete innimellom..men joda han gir grei beskjed om han vil noe eller er misfornøyd..noe alle gjør håper jeg..så jo han er en glad og fornøyd baby=D

Fortsetter under...

ja dte vil jeg absolutt si, men hun er jo en liten frøken med streke meninger og har vel blitt litt borskjemt tenker jeg.... så hun er veldig glad i og kose og sitte på fanget.. hun elsker oppmerksomhet og kan bli veldig sint når hun da ikke får det som hun vil. men absolutt en gald baby, smiler dagen lang hun

Heia!

Jeg har fått en skikkelig gla` unge :) Han var litt plaget med kolikk i starten men nå er han en veldig blid og harmonisk liten gutt på snart 4 mnd som ler og flirer. Han har også glimt i øyet, he he he. Har lagt ut skrytebilder av go`ungen :)

Mvh

Annonse

Min er nok litt som EvaS sin baby. Han ser ofte alvorlig og ettertenksom ut, mange som har kommentert at: Det var da svært så overlegen han var.... Ehh... hallo, tror vel egentlig at en baby ikke er overlegen!? Men han smiler alltid når jeg smiler til han, og da smelter mammas hjerte!

Annonse

Nå er jenta mi 3 uker, så hun er ikke så veldig sosial og slik ennå. Men hun gråter ikke. Hun sover eller spiser, når hun er våken ligger hun bare å kikker. Vet nesten ikke hvordan det høres ut når hun gråter..hehe :)

Men min nr 2 han var en liten sinnatagg. Lille My var klengenavnet han fikk.

Nr 1 smilte døgnet rundt fra han kunne og smile, smilte å pludra til alle, og alle som så han ble smitta av hans blide vesen. Alle kommenterte hvor smilende han var, det gjør de faktisk ennå, nå er han snart 6 år. Smiler døgnet rundt. Mellomsten på 4 år er ikke så sinna lenger..hehe.. men har en helt annen personlighet ja, ser at det er store forskjeller på de to brødrene. Er spendt på å se hvordan lillejenta vår vokser opp :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...