Gå til innhold

Opplever dere deres baby som en glad baby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplever min som en glad baby ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja, både og. han skriker jo når det er noe han vil eller ikke vil. dessuten fikk han jo en veldig tøff start på livet med kolikk i 4 mnd stakkars, så han fikk jo ikke samme utgangspunkt som de som slipper unna kolikk.

Skrevet

Ja, absolutt! Men det var først da han ble 5-6 måneder og fikk rikelig med fast føde... var nok generelt litt sulten og gretten før det - selv om han vokste fint på kurven.

Skrevet

Ja, og det er utrolig deilig. Eldstemann var nok litt mer utålmodig som type, og sutret mer. Minien er glad og fornøyd så lenge det ikke står en rap på tvers ;-)

Kan faktisk ligge lenge under babygymmen uten å bli lei, men selskapssyk, det er han! Men det synes jo bare mamma er koselig....

Skrevet

Jeg opplever babyen min som en glad baby stort sett, men den lille damen har temperament, så av og til er hun rasende. Og av og til er hun bare pottesur. I dag har hun vært en liten blid engel mesteparten av dagen, og da er hun til å spise opp!

Skrevet

Min lille prinsesse er en liten solstråle, hun smiler og er kjempeblid stort sett hele tiden. Det er så gøy, for humøret hennes er veldig smittsomt;) Går og smiler hele dagen jeg også;D

Skrevet

Sukk...

Min baby er en sur baby.

Føler at alle andre har solstråler.

Hun er 4 1/2 måned.

Hadde kolikk de første 3 månedene.

Humøret et bedre så klart.

Men fortsatt liker jeg ikke å ta henne med til byen, eller til venner, forde det er så flaut at hun er så sutrete og grinete.

Føler det går på meg som mor.

Er veldig redd for at min datter har arvet min mørke og deprisive, og antisosiale personlighet.

-Synd for farens personlighet er hærlig lys......

Så nei, jeg opplever ikke min baby som en glad baby.

60 % missfornøyd og 40% glad kanskje%

Skrevet

Ja, som regel, og særleg når vi har eller er på besøk. Trur han vert litt lei av berre mitt og sitt eige selskap, så han er litt grinete på slutten av ein dag då han berre har vore saman med meg. Og så er han jo grinete når han er svolten og/eller trøytt. Men elles er han berre blid, sosial, nyfiken og sjarmerande:). Han er snart 5 mnd.

Skrevet

Ja, jenta mi på 6 1/2 mnd er en liten solstråle! Hun smiler ler og skravler hele tida, veldig gøy!! Men hun kan si ifra også altså, mye vilje ja, likner på meg he-he.. Og når hun ikke er trøtt, så er hun stort sett veldig blid og god heldigvis:-)

Skrevet

Gutten vår er stort sett blid hele dagen =) Han er selvfølgelig sutrete når han er sulten, trøtt eller har luft i magen, men vi har ingen problemer med å ta han med ut i sosiallivet.

Blir nesten sliten i smilemusklene innimellom, for det gode humøret smitter jo!

Skrevet

Jeg opplever tulla mi som ei skikkelig solstråle. Hun er stort sett blid hele tiden, sutrer litt når hun vil ha mat eller når hun har ligget litt for lenge på magen. Er superblid når vi skal ut, eks cafe eller på besøk hos folk. Smiler og smiler, og jeg blir selvfølgelig kjempeglad og i perlehumør selv.

Skrevet

Ja!! Jenta mi er glad hele tiden... Smiler og pludrer dagen lang:)) Har aldri engang opplevd at hun har våknet på natta og grått engang - enda...

Skrevet

Ja det vil jeg si

Spuppa mi blir tre måneder på lørdag og er som oftest glad og fornøyd

Har begynt og få litt temperament nå da, men men

Selskapsyk er hun ja, koselig det, da blir mamma glad

Skrevet

Ja!! Lille gulljenta mi er så blid hele dagen. Hadde kolikk de to første mnd, så da gråt ho mye når ho hadde vondt, men ellers like blid da også.. Og så gråter hun noen ganger når hun er sulten eller trøtt, men sjelden det også.. God jente :)

Skrevet

Heisann Krystyna!

Du er nok ikke alene om å ikke ha en solstråle men det er kanskje litt vanskelig for folk å innrømme det! Jeg har også en baby som ikke smiler til gud og hvermann. Hun kan være riktig så alvorlig, sutrete, utålmodig og fryktelig temperamentsfull. Ikke alltid jeg synes det er så gøy med besøk heller.... Jeg er også litt som deg at jeg føler det går på meg som mor. Men det blir kanskje litt selvforsterkende. Man forventer seg en sur baby også blir den kanskje det? Så jeg prøver nå å være fryktelig blid og positiv med min jente og håper det hjelper. Ellers trøster jeg meg med at jeg har hørt mange babyer som er alvorlige og sutrete de første årene i livet sitt og siden går det bare en vei og det er oppover : )

Lykke til! Vi får det nok solstråler vi også!

Skrevet

jeg har også en blid jente... får komentarer hele tida ute... " det var da veldig for en blid og tålmodig unge du hadde"

krystyna....kjenner mange jeg med mindre blide babyer... eller retteresakt...babyer som folk flest!!

Skrevet

vår på 7 mnd har vert solstråle hele tiden utenom på natta de 9 første ukene.hadde kiss syndromet men var blid og fornøyd på dagtid uansett.nå gliser og prater han hele dagen.en herlig glad bebis:)

Skrevet

Min lille jente er en solstråle, men når kvelden kommer kan hun bli litt sutrete. men tenker det er helt normalt:)

Hun er litt mammadalt og pappaen er mye borte, så hun er ikke helt solstråle med han.....

krystyna: Det er ikke rart hun er litt grinete om stakkaren har hatt kolikk. Det går nok over skal du se! Ikke bry deg om hva andre mener:) du vet selv om du er en god mor eller ikke!

Skrevet

Du er nok ikke alene Krystyna! min sønn er ganske krevende i forhold til mine venninners babyer (vi er en gjeng som har ganske jevnaldrene babyer) Jeg føler også at det går på meg som mor, at jeg ikke er så flink med min baby som de er med sine, men jeg klarer som oftest å riste av meg de teite tankene der! for det stemmer ikke, og det gjør det sikkert ikke hos deg heller.Sånn vi innbiller oss når vi er trøtte og slitne. Han er verdens herligste, men sutrer en god del. Jeg er førstegangs så lurer mye på hvorfor han sutrer osv og synes det er kjipt når han skaper seg mens de andre babyene bare er som små soler hele dagen, men men...ville ikke byttet han for alt i verden:-)

Skrevet

Jeg opplever guttn min på 3 mnd. som en glad baby ja:) Men han kan å si ifra også:) som når han er trøtt eller sulten. Han hadde kolikk den første tiden, og ble mye gladere etterpå. Han smiler og pluderer og prater veldig mye. Men sier somsagt ifra når det er nok:)

Skrevet

Ja, en lykkelig baby! Hun sprudler dagen lang! og viser tydelig at hun er glad i meg. Kommer ofte bort og gir meg klem og prøve å spise opp nesa mi;)

Skrevet

Ja han er stort sett blid bare han får nok søvn ,mat og oppmerksomhet;o))

Skrevet

Jenta mi er glad og fornøyd baby ja :)

Synes jeg er heldig,for det er ikke alle som har så glade babyer har jeg sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...