Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvordan går det i dag,da????

Håper det er et godt tegn at Smilet:) ikke har skrevet noe her inne i dag. Regner med at du er på legekontoret og tar blodprøve for å bekrefte testresultatet.... xxxxxxxxx

I dag var det bittelitt rosa på Crinonehylsa, så nå er det iallefall sjekking av dopapiret... Har ikke begynt å blø, men det er litt mere rosafarge på Crinonerestene. Dette kan være en av to ting - 1) at mensen er på tur eller 2) at det kommer av Crinonen. Ja, ja det er vel ingenting annet å gjøre enn å vente å se.

Lykke til til dere andre (krysse, krysse...)

Stor klem fra

Fortsetter under...

Hvordan det går i dag?????!!! Jo, det skal jeg fortelle: jeg kreperer snart!!! Kroppen er så anspent at om noen sier bø til meg så besvimer jeg på flekken!

Tok blodprøve i dag, og på rommet der prøven skulle tas, hang det masse nydelige babybilder. Jeg tutet en stor skvett.

På slutten av skoledagen i dag kommanderte kollegaen min meg hjem. Jeg hadde bedre av å slappe av hjemme, mente han... Og hva gjorde jeg? Jeg begynte å grine.

Så kom jeg inn på kontoret for å gi beskjed om at jeg dro hjem. Der sto sjefen og sa hun hadde våknet midt på natta og tenkt på meg og grublet over når jeg fikk resultatet av testen.. Og jeg begynte å grine.

På vei hjem hørte jeg "Mysteriet deg" med Lisa Nilsson og Bjørn Eidsvåg på radio'n... pleier vanligvis å synge med av full hals. Men hva gjorde jeg? Joda, jeg grein som om hjertet skulle briste..

Det beste for meg selv og omgivelsene at fredag ettermiddag kommer, tror jeg. Dette er ikke bra for helsa! Phuuu!!

Heia rugevennene mine!

Joa Paddelora;) Hadde det bare vært så vel at det tyda positivt at eg ikkje har skrive noe her inne tidligare idag (har hatt samtalar på skulen fram til no), og at eg heller hadde vært på legekontoret og fått bekrefta positiv test! Men den gang ei... Testa i dag tidlig (stod opp med samboer kl. 6.00), og der stod det "inte/ikke gravid"... Hadde egentlig så gode følelsar om eg skal væra heilt ærlig:( I følge Haugesund var det eit perfekt egg som blei satt inn, eit såkalla reklameegg, som dei sa!!! Og dei 4 andre egga våre var og veldig bra/fin deling så de kom på frys). Har ikkje tegn til blødning.. Klamrer meg til eit lite halmstrå om at hcg ikkje var høgt nok, så resultatet viste negativt?? Har ruga i 13 dagar.. I tillegg så såg eg at Cb digital-testane mine gikk ut i april 06, men det har vel ikkje altfor mye å si??

Off, håper halmstråa mine holder!

Skal testa med den siste testen fra pakken i mårra tidlig, og få det bekrefta/eller forhåpentligvis avkrefta!

Når kommer mensen isåfall?

Åhhhhhhhhhhhhhhhhh

Lykke til dåkke andre uansett!!!!!!!!

Klem fra kanskje ikkje rugemor meir,

Neeeeeei!! Vil IKKE høre om negative tester fra deg, Smilet!! Sukk...

Skal du ta blodprøve?? Kan jo hende at du har et egg som har festet seg litt sent??? ***håpe, håpe***

Hvis det verste skulle være tilfelle, så får du bare begynne å se fram til fryseforsøk! Og inntil da kose dere med hverandre og sommeren. Vet ikke helt hva annet jeg kan si. Dette er triste greier.

Klem fra

Nei, Smilet:)!!!!!!!!!!!!!!

Huff, nå har jeg tårer i øynene...

Krysser fingrere og håper at testen i mårra viser noe helt annet!!!!

Krysser fingrene for deg også HMS!!!

Må bare innrømme at tanken på en hjemmetest har streifet meg...

Det hadde vært greit å få visshet så snart som mulig!

Crinonehylsa i kveld var helt grei, foruten om noen få, små og mørke Crinoneklumper. Har forberedt meg på å se mensen hver gang jeg har tørket meg, men ingenting (ennå).

Stor klem fra

Annonse

Heia!

Tok test i dag tidlig og, negativ den og. Har ikkje fått mensen endå, men regner jo med den kommer med stormskritt! Har hatt mensmurringar i sikkert ei uka eg no, sånne sporadiske murringar...

Ringte Haugesund i dag for å si fra om negativ test, og hvis ikkje eg fikk blødning i løpet av helga skulle eg ta ein test til, og isåfall ringa de om eg lurte på noe.

Så sånn som det ser ut no, blir det fryseforsøk før ferien, skal ingade når eg får mensen i juni.

Håper dåkke er heldigare enn meg jenter! Lykke til!!!

Fikk satt inn ett egg i dag. Nå har jeg to nervepirrende uker foran meg!! Selve uthentingen gikk dårlig denne gangen, vet ikke helt hva som gikk galt, men de fikk bare ut fire egg og bare ett ble befruktet. Jeg får holde godt på dette, det er vårt 3. søskenforsøk. Får muligens et fjerde forsøk hvis dette ikke går, siden jeg ble så dårlig stimulert. Jeg håper dette går bra. Lykke til til alle dere andre også. Kjekt å ha noen å dele erfaringer med underveis.

Annonse

Tok ein test i dag tidlig og bare for å se om det er hcg som spiller meg et puss, men neida, negativ den og. Så no har eg testa på dag 14, 15 og 17.

Og tanta??? "Nei, ho har vi ikkje sett."

Ingen tegn til farge på utflod, ingen menssmerter, bortsett fra de murringane eg har hatt siden andre uka..

Merkelig.. Mensen burde vel vært her no?

Dåkke som har vært gjennom dette før, på kva for ein dag kom mensen???

Ja da kom endelig svaret på blodprøven fra onsdag.

Den viste et hcg-nivå på 24...

Ikke så veldig fruktbart kanskje, og med tanke på mensen som kom på fredag er det vel ikke mye liv igjen.

Har tatt ny blodprøve i dag for å få bekreftet at dette ikke gikk (eller aller helst avkreftet det).

Skal ringe klinikken på torsdag å høre om resultatet.

Håper det går bra med dere andre c";)

Stor klem fra

Hei Paddelora!

Måtte bare stikke innom og se hvordan det gikk med deg.

Og ser du har fått svar på blodprøven. hcg-nivå på 24 betyr jo at du er GRAVID!!!!!!! Det var akkurat det samme jeg hadde sist gang. Jeg testet neg. på dag 12 og fikk mens dagen etter,men var gravid alikevel. Jeg hadde vel og merke en MA i uke 11, men uansett. Nå er jeg fryktelig spent på svaret på neste prøve. Håper og krysser fingrene på at den er mangedoblet.

Klem fra

Huff, har akkurat lest tråden "Smilet" og sett at du har fått mensen.

Det var kjempetrist, hadde så tro på at du skulle klare det når ikke den dukket opp. Men, da skal du lykkes neste gang!!!!! Det har nemlig jeg bestemt c";)

KLEEEEEEMMMMMMMMM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...