Gå til innhold

Da gikk 7 pp i vasken også :-(

Anbefalte innlegg

Jeg hadde så god tro på denne perioden.

Ingen vanlige symptomer som jeg pleier å ha før mens, og igår testet jeg veldig svaks på QR graviditets test, men idag kom mensen...

Hadde MA i uke 10 i sep., og hadde termin i morgen 28 april. Har et barn fra før av som ble "laget"

i 1 pp, også graviditeten som endte i MA satt i 1 pp, så at jeg sitter her nå 1 dag før terminen uten

å være gravid er fryktelig vondt. Hadde nesten vært bedre om man hadde hatt flere pp de to andre gangene sånn at man ikke hadde så høye forventninger til at man skulle bli gravid snart igjen!Lurer jo på om det er noe galt etter utskrapingen. Har brukt eggløsningstester i 3 mnd nå og alltid fått utslag, så det er vel en sterk indikator for at eggløsningen er i orden..

Kjæresten min tok hjemme-sædtest 2 stk denne måneden og begge var neg. så han skal dra på det lokale sykehuset å teste en gang til. Vet jo ikke om disse hjemmetestene er helt til å stole på.

Ellers prøvde vi alle mulige råd denne mnd.:Samlet opp sæd 5 dager før eggløsning,grapefruktjuice,salviete, sink til mannen, pyridoksin til meg,mwn til ingen nytte :-(

Neste måned tror jeg vi går for sex dag 10,12,og 14(ser ut til at en del her inne har lykkes med det)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4890117-da-gikk-7-pp-i-vasken-ogs%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm... ifølge legen min så lyger ikke en positiv test. Så kansje du hadde sånn kjemisk svangerskap, slik at du var befruktet, begynte å produsere hormonet men så festet det seg ikke? Har hatt sånn selv. Gynekologen på volvat tegnet opp en graf for meg til og med... Men så kjedelig for deg da... Håper at spiren sitter neste sykuls da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...