Lena31 Skrevet 27. april 2006 #1 Skrevet 27. april 2006 Jeg har nettopp startet å pumpe meg, men jeg får ikke ut mye melk.Har prøvd to kvelder på rad og kun fått ut 80 ml tilsammen på begge puppene. Er nå bekymret for om junior får i seg nok. Han har i det siste begynt å tulle med puppen. Han tar den for å så slippe den og noen ganger begynner han å gråte mens han spiser. Men puppene føles "fulle". Jeg lekker stadig vekk og bleiene til junior er fulle av både bæsj og tiss. Hvordan kan jeg sjekke om jeg har nok melk? Han har fram til nå lagt fint på seg..
Gjest Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 Det blir litt feil å pumpe for å få ut mengden. BAbyen larer å fy ut mye mer enn pumpen klarer. Min har også begynte å tullet litt med puppen om kvelden. Min er 10 uker gammel. Passer på å ikke stresse, da har melken en tendens te snurpe seg inni puppen. Kan han ha mageknip? Prøv og ta ham opp og se om han vil rape. Er det samme puppen eller på begge sidene?
Lena31 Skrevet 27. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2006 Han tuller ved begge puppene. Min er også 10 uker. Tenkte først at det var pga mageknip, men etter at jeg begynte å pumpe meg og så hvor lite som kom ble jeg litt bekymret for om det var årsaken til at han er så misfornøyd. Men det gir kanskje ikke et korrekt mål på hvor mye melk jeg egentlig har. Skulle vært en ml-måler på disse puppene
Gjest Skrevet 27. april 2006 #4 Skrevet 27. april 2006 hehe ja det er mye enklere da:) Min har fått litt rotetid på kvelden. Veldig vanlig. Ikke fornøyd uansett hva jeg gjør en stund. Men det er veldig vanlig at puppene har mindre melk om kvelden og at ungen da er sint fordi melken ikke renner like lett som på morningen og dagen. Men merker godt på meg selv at hvis jeg stresser kommer det veldig lite ut. Men så lenge han har rundt 6 våte bleier i døgnet , legger på seg og er fornøyd hadde jeg tatt det med ro og sett det litt an.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå