Gå til innhold

Jippi!!!!! Var på UL i går.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var ikke tvil om at vi venter ei lita JENTE.Det var helt fantastisk å få se henne. Kjempe aktiv, men har ikke kjent noe enda.

Samboeren min lurte på hvilken skostørrelse hun hadde nå....:2,4 cm..

Han sa: hun kan jo lære å fiske med fluestang hun og....kjempe stolt.

Han ringte rett til alle kompisene.

Nå skal jeg ut og shoppe litt;)

Ha en god dag alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulere så masse, kjempegøy med jente!! Det venter vi også, etter fire gutter;-)

Du kan si til samboeren din at det med jente og fluestang går veldig bra, en av mine store lidenskaper:-)

Skrevet

Gratulerer masse (-:

Vi venter også jente,termin 5.okt.

Skrevet

Grattis!

Jeg var også på UL i går, og vi venter GUTT! Han var veldig aktiv, vinket og beveget på armer og bein, og lekte med navlesnoren ... :-) Så her blir det fotball, bilspill og rally! Vi har følt det på oss hele tiden at det ville bli en gutt, så det var gøy at vi hadde rett.

Tipper at du snart kommer til å kjenne noe. Jeg hadde kommet lenger enn jeg trodde, er 20+0 i dag, og jeg har kjent masse liv de siste par ukene. Det er en aktiv og stor luring der inne ... :-)

Skrevet

Så koslig da. Det er en så utrolig god følese av å se den lille babysen inni magen.

Gratulerer med jenta.Vi får også en jente.

God shopping tur:)

Skrevet

Kjempekoselig å se babyen på ul ja. Jeg var på onsdag, og fikk også se ei lita tulle :-). Ny termin 5 oktober.

God shopping ja :-)

Skrevet

Så moro da :o) Har nedtelling til min UL 12.mai... Trur jeg venter gutt denne gangen. Har ei jente på 2 år fra før. Mannen min trur det blir ei jente til... Blir spennende å se hvem som får rett :o)

Skrevet

Åh, ja...var kjempe spennende å vente til UL. Veldig glad for å slippe å vente lenger.

Ser på bildet hele tiden. Helt rart at " det" er vår lille jente...

Lurer på hvem hun ligner på.

Lykke til 12.mai. Går nok fort det;)

Skrevet

Så kjekt med jente da:-) Jeg tror vi får gutt, føler det på meg, men vet det ikke sikkert. Konvolutten med svar på hvilket kjønn det er ligger fortsatt uåpnet på kjøkkenet..

Ville helst ha jente, men nå er jeg mer opptatt av at det er friskt..

Så alle fingre og tær på ultralyd, det var jo betryggende:-)

Hadde jo selvfølgelig vært kjekt å vite kjønnet, men synes det skal få vente til fødselen.. hvertfall nå med førstemann..

Blir ikke store shoppingrunden på meg i første omgang, men jeg tar det igjen:-)

Klem:-)

Skrevet

gratulerer så masse....jeg vil oxo på ul snart.....*uutolmodig*

Skrevet

SÅ flott da! Har akkurat fått oppleve ultralyd selv - ufattelig! Ser jeg har mens-termin på "dagen din" en ble framflyttet noe på ultralyden. Hvilke mål hadde knøttet ditt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...