Gå til innhold

Jippi, fått shoppingkurv til Quinny Zapp!!

Anbefalte innlegg

Hoho, bestilte meg shoppingkurv til å henge under vogna, sånn som det er på andre "normale" vogner og den er helt genial, nå er vogna faktisk perfekt, det eneste som har vært å klage på hittil har vært at det ikke er noe oppbevaring under vogna, men nå er den fullkommen, juhuuu! Kan anbefales:-)

Fortsetter under...

Kjøpte den på ebay, ikke auksjon men en butikk på ebay liksom... Kjempepraktisk og grei:-) Turte nemlig ikke henge sånn handlenett bakpå, litt redd for at den skulle tippe bakover:-)

Link her:

http://cgi.ebay.com/BUGGY-STROLLER-SHOPPING-BASKET-TO-FIT-QUINNY-ZAPP_W0QQitemZ7762116476QQcategoryZ121634QQrdZ1QQcmdZViewItem

Kan godt ta bilder av den hvis du lurer på hvordan den ser ut i "real life":-)

Annonse

Jeg kjøpte til fastpris ja, synes det var veldig greit så lenge prisen var nogenlunde normal:-) Ser at det bare er auksjoner på den nå ja, men du kan jo sende en mail da, og spørre om det går an å kjøpe til fast pris:-)

Gå inn på en av auksjonene (selgeren heter vmostran) og trykk på "ask seller a question"... Så sier du bare at du hørte om en som hadde kjøpt den til fast pris og spør om dette fortsatt er mulig... men tror kanskje du må registrere deg på ebay først da, enten som gjest eller som medlem, du kan jo prøve:-) evt kan jeg sende henne en mail for deg og spørre..!

Jeg registrerte meg igår, så det er iorden. Jeg har ikke kjøpt vogna enda, så det er ikke noe hast heller.. ;o) Ble bare så gira av innlegget ditt, for det med kurv (eller mangel på det, hi hi..) har liksom vært det eneste minuset med vogna.. Så også det nettet der, tror du det blir for mye å ha begge deler? Tenker da kanskje å legge det jeg handler i kurven og så ha en bleie, litt niste og sånt i nettet.. Ikke noen tunge ting..

Hva heter forresten "fast pris" på engelsk.. hmmm... ;o)

Tusen takk for at du tilbyr deg å sende mail, men jeg får prøve å klare det selv... :o)

Ja, har vært det eneste minuset ved vogna her også, så er så strålende fornøyd nå! :-) Jeg tenkte også på det nettet, men de kurvene under var så store at jeg ikke kommer til å kjøpe noe nett..! Ville nok heller bestilt de kurvene og så heller sett det an:-) Fast pris på ebay er Buy-it-now-price:-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...