Gå til innhold

Mistet for 6. gang... :-((

¤TralleTroll¤

Anbefalte innlegg

Er så lei meg jenter... Ult.lyden i dag viste at hjertet har sluttet å slå...

Huff!! Det er så fælt å måtte gå inn her å fortelle det også!! Vet at noen av dere synes det er fryktelig å lese dette... Dere som har fulgt med i spenning, som har vært like engstelig som meg.. Det gikk dessverre galt for 6. gang for oss! Men nå må ikke dere la dere påvirke av det nå da!! Huff, er så redd for å sende ut negativ energi her...

Har ikke fått noe forvarsel, men nå i ettertid tenker jeg på sist ult.lyd for en uke siden, da gynken måtte forstørre veldig opp og lete lenge før hun fant hjerte- aksjon.. Jeg reagerte på det, men klamret meg fast til tanken på at det slo jo! Nå hadde det vokst kun tre mm siden da, og kunne ikke se noe hjerte- aktivitet... Gynken min prøvde for sikkerhets skyld ult.lyd med doppler mot navlestrengen for å høre om det var aktivitet, men ingen hjerteslag, kun susing... Gynken ville vi skulle gå hjem, slappe av og la det synke inn, og ringe når vi var klare for å fjerne det... I kveld, imorgen, neste uke.. Jeg har mobilnr. hans, så kommer til å ringe i kveld.. Synes det er greit å få det gjort fortest mulig så jeg kan komme meg i gjenge igjen, begynne å jobbe og trene, men må kanskje vente til over helgen siden jeg har brukt så mye blod- fortynnende... Vil ikke oppleve igjen som for to ganger siden: Jeg var 7- 8 uker på vei da blødningene kom og det ble konstantert at det var dødt. Tok utskrapning, og fikk nye kraftige blødninger etter tre døgn.. Ny utskrapning, men på nytt kraftige blødninger etter tre døgn igjen.. Mulig årsak var blodfortynnede, så det er nok best å vente noen dager...

Blir litt slitsomt i helgen da, kan faktisk begynne å blø når som helst... Kroppen vil jo etterhvert ordne opp selv.. Men det kan jo ta uker faktisk også..

Jaja... Det ble 6 spennende uker dette her... Vi kommer faktisk til å prøve igjen også! Kan jo hende det lykkes neste gang... Jeg kan jo bli gravid i hvert fall da!

Jeg unner dere alle så inderlig godt å få oppleve et normalt svangerskap! Er så glad for de ukene her, med støtte og trøst i vanskelige stunder, noen å dele gleder og bekymringer med...

Kommer til å følge med dere! Tror jeg melder meg inn på "Sliterne" jeg... ;-)

Sender dere masse god energi og positive tanker! Dere er supre jenter...

Livet gå faktisk videre for oss også, har bare litt mer i bagasjen!! ;-))

Klemmer til dere alle...

(huff.. dette ble langt... men det skjønner dere helt sikkert...).

¤TralleTroll¤

Fortsetter under...

Dette er ufattelig trist og urettferdig... Jeg fikk virkelig vondt inni meg da jeg leste innlegget ditt. Det stakk ordentlig i hjertet. Tror også knerten i magen kjente at det gjorde vondt.. Uff, kjære deg, jeg kan ikke forstå at dette skal skje... Jeg skulle ønske det er noe jeg kunne gjort for deg. Jeg vet jo hvor vondt dette er. Men du har en vanvittig evne til å bearbeide, det må du jo ha. Og du har en tapper holdning. Ære være deg. Du er virkelig sterk. I kveld skal jeg virkelig ta et alvorsord med de høyere makter. Det er ikke sånn livet skal være. DU fortjener bedre..

Nå må du pleie deg selv, kropp, sjel og sinn. Ta vare på hverandre. Og så kommer du snart tilbake, når du er klar for det. Og da må det gå bra.

Masse trøsteklemmer fra meg...

Det er vanskelig å sette seg inn i den triste situasjonen du er i. Helt utrolig urettferdig! :-( Jeg kjenner ikke hele historien, men håper du har god oppfølging fra gynekolog og at de kan hjelpe deg til å fullføre neste svangerskap. Du har ikke mistet håpet ser jeg, tar av meg hatten for det i en sådan stund.

Stor trøsteklem overbringes..

Annonse

Huff, så inderlig leit å høre...

Har selv hatt MA to ganger nå, og syns det er tøft nok, så kan ikke forestille meg hvordan det må være å oppleve det seks ganger!!! Mange trøsteklemmer sendes din vei!

Høres iallfall ut som om du har et godt nettverk rundt deg, med noe som høres ut som en fantastisk gynekolog!

Og det er jo utrolig flott at du klarer å tenke litt positivt - også for alle oss andre - midt oppe i dette. Kjempeimponerende, Tralle. Stå på!

Ønsker deg alt godt videre!!!

Kjære, kjære deg! Dette var helt grusom lesning! Jeg har ikke skrevet så mye, men har fulgt med på deg på "mistet gravid på ny" sidene. Åååå blir så sint og lei meg på dine vegne. HVORFOR skal dette være så himla vanskelig for noen når det hver eneste dag unnfanges barn som ikke er ønsket engang...

Har du/dere blitt utredet skikkelig? Hvilke prøver er tatt? Kromosomtest feks?

Sender deg en stor og varm klem og vil si at jeg tenker på deg

Kjære deg!

Det er så trist å høre din historie. Jeg har selv hatt åtte sa og to ma. Åtte av dem på to år. Jeg kjenner ikke hele din historie så vet ikke hva slags utredning du har fått. Jeg fikk progesteron som vaginalgele og har nå kommet til 21. uke. Nå ser alt veldig bra ut og jeg kjenner sparking hver dag. Hvis du ikke har fått skikkelig utredning må du kreve å få det. Jeg føler med deg og vet akkurat hvordan du har det! Det er tungt psykisk, men hvis du er sterk nok til det syns jeg ikke du skal gi opp. I de aller fleste tilfeller ordner det seg bare du får den hjelpen du trenger. Masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...