Gå til innhold

Er det noen som har tatt av ved bruk av reductil?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg begynte på reductil 16 mars og har tatt av 6 kg siden da.!! Er kjempe fornøyd!! Har slitt men 5 kg for mye, som har sittet som støpt, men nå er de endelig borte! ;)

reductilen har tatt bort søt hungret, så søtsaker og brus har jeg nesten ikke smakt siden jeg begynte. Blir fortere mett enn før også! Jeg spiser lite og ofte nå og mye sunnere mat. Har kuttet ut brød og spiser knekkebrød og så går jeg tur på 1- 1,5 time hver dag. Skal gå på reductil 1,5 uke til. Blir spennende å se om jeg går fort opp igjen, eller om jeg greier å holde meg der jeg er nå?

hva slags bivirkninger kan reductil gi?

Og må en til legen for å få det??

jeg har forandret kostholdet mitt og trener et par ganger i uka, men de siste kiloene blir jeg ikke kvitt... gikk ned åtte kilo på et halvt år og nå er det stoppet helt opp.... frustrerende...

Det er mange bivirkninger på reductilen, men ikke alle får dem. Du kan lese om det på felleskatalogen.no.

Jeg hadde bare litt munntørrhet i begynnelsen, men det gikk over etter hvert.

Ja, her i landet må man egentlig ha resept på reductil og en bmi over 30 for å få det, men det finnes mange internett steder der man får kjøpt dem.

Jeg kjøpte dem på lillepille.com, men har hørt i ettertid at dem er ganske dyre..

Hadde også noen kg som satt som støpt og de er borte nå!! JIPPI!!

Men om man bestiller på nett er det viktig at du får målt blodtrykket ditt hver 14 dag. Jeg jobber i helsesektoren og gjør det selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...