Gå til innhold

Huff.... :-(((( Har noe trist å fortelle.....

¤TralleTroll¤

Anbefalte innlegg

Er så lei meg jenter... Ult.lyden i dag viste at hjertet har sluttet å slå...

Huff!! Det er så fælt å måtte gå inn her å fortelle det også!! Vet at noen av dere synes det er fryktelig å lese dette... Dere som har fulgt med i spenning, som har vært like engstelig som meg.. Det gikk dessverre galt for 6. gang for oss! Men nå må ikke dere la dere påvirke av det nå da!! Huff, er så redd for å sende ut negativ energi her...

Har ikke fått noe forvarsel, men nå i ettertid tenker jeg på sist ult.lyd for en uke siden, da gynken måtte forstørre veldig opp og lete lenge før hun fant hjerte- aksjon.. Jeg reagerte på det, men klamret meg fast til tanken på at det slo jo! Nå hadde det vokst kun tre mm siden da, og kunne ikke se noe hjerte- aktivitet... Gynken min prøvde for sikkerhets skyld ult.lyd med doppler mot navlestrengen for å høre om det var aktivitet, men ingen hjerteslag, kun susing... Gynken ville vi skulle gå hjem, slappe av og la det synke inn, og ringe når vi var klare for å fjerne det... I kveld, imorgen, neste uke.. Jeg har mobilnr. hans, så kommer til å ringe i kveld.. Synes det er greit å få det gjort fortest mulig så jeg kan komme meg i gjenge igjen, begynne å jobbe og trene, men må kanskje vente til over helgen siden jeg har brukt så mye blod- fortynnende... Vil ikke oppleve igjen som for to ganger siden: Jeg var 7- 8 uker på vei da blødningene kom og det ble konstantert at det var dødt. Tok utskrapning, og fikk nye kraftige blødninger etter tre døgn.. Ny utskrapning, men på nytt kraftige blødninger etter tre døgn igjen.. Mulig årsak var blodfortynnede, så det er nok best å vente noen dager...

Blir litt slitsomt i helgen da, kan faktisk begynne å blø når som helst... Kroppen vil jo etterhvert ordne opp selv.. Men det kan jo ta uker faktisk også..

Jaja... Det ble 6 spennende uker dette her... Vi kommer faktisk til å prøve igjen også! Kan jo hende det lykkes neste gang... Jeg kan jo bli gravid i hvert fall da!

Jeg unner dere alle så inderlig godt å få oppleve et normalt svangerskap! Er så glad for de ukene her, med støtte og trøst i vanskelige stunder, noen å dele gleder og bekymringer med...

Kommer til å følge med dere! Tror jeg melder meg inn på "Sliterne" jeg... ;-)

Sender dere masse god energi og positive tanker! Dere er supre jenter...

Livet gå faktisk videre for oss også, har bare litt mer i bagasjen!! ;-))

Klemmer til dere alle...

(huff.. dette ble langt... men det skjønner dere helt sikkert...).

Fortsetter under...

Åh, kjære tralle, nå ble jeg kjempelei meg på dine vegne...

Er det virkelig 6 gang? Har du vurdert å gå til homeopat, soneterapi el for at det skal feste seg bedre?

på min siste abort fikk jeg et homeopatmiddel for at det skulle bli bedre neste gang jeg ble gravid- nå går det jo veldig fint =)

Kanskje er det bare placebovirkning, men det har hjulpet meg i alle fall!

Bra dere har bestemt dere for å prøve igjen, håper vi snakker her igjen om ikke altfor lenge.

Lykke til og varme tanker oversendes!!!

NEI! Det skulle jo ikke skje..... Dette var inderlig inderlig trist, TT, og så utrolig urettferdig. Og opp i alt sammen bekymrer du deg for å spre negative tanker, du er altså en utrolig positiv og omtenksom person, du. Unner deg alt godt videre, og håper du og mannen din klarer å støtte og hjelpe hverandre gjennom dette. Trøsteklem fra meg til deg....

*tårene triller* Jeg får helt vondt i hjertet når jeg leser dette... Dette skulle jo bare ikke skje !!!! Fryktelig fryktelig trist....

Flott å høre at du får så god oppfølging, og jeg må bare si jeg er helt imponert over styrken du henter frem i denne situasjonen. Både med å tenke praktisk og alt kunne klare å se litt fremover.

Ønsker dere alt godt i denne vonde tiden, (og at klaffer igjen når dere er klare) , og håper der klarer å komme dere igjennom dette nok en gang.. huff....

Ord blir så fattige...... :-(((

Stor trøsteklem

Nei og nei! Dette var triste saker å lese, TralleTroll =( Så forferdelig hver gang det skjer noen dette her. Så meningsløst!!!

Jeg vil sende deg masse gode trøsteklemmer og håper og ber om at dere likevell skal få det til igjen og at det da vil gå bra! Lykke lykke til med de triste dagene som nå vil komme for dere - håper dere klarer å støtte hverandre gjennom dem på en kontruktiv måte - vet det ikke er lett, men man MÅ liksom!

Gode klemmer til deg og dine fra,

Annonse

Min kjære Tralle Troll!

Dette ble det vanskeligste innlegg på en chatside jeg noen gang har måtte lese. Men jeg vet at det var ufattelige mange ganger vanskeligere for deg å skrive dette. Hva skal jeg si? Jeg var ute i hele i igår og gledet meg til å lese melding fra deg i dag. Nå blir det lenge før jeg kan glede meg om noe på disse sidene - Det ble som om jeg fikk en kniv i hjertet dette her.

Kjære deg - skal ikke late som om jeg vet hvordan du har det - for det er det vel ingen som kan forestille seg! Men jeg er bitter, sint og såret på dine vegne og det virker meningsløst å bruke begrep som rettferdighet om denne verden.

Jeg har mest lyst å gi deg en god klem og synes det er tøft at jeg har bare en ynkelig elektronisk klem å tilby. Ditt innlegg er tross alt preget av optimisme og håp og jeg kan ikke annet enn å beundre deg (enda mer enn jeg gjorde før!). Du er rett og slett ei fantastisk jente. Jeg vet ikke hvordan du vil bruke disse sidene fremover men jeg vil fortsette å være en støttespiller for deg om du ønsker det. Skulle du ønske kontakt utenom forumet for eksempel så stiller jeg gjerne opp. Jeg forstår det sånn at du har en flott mann, gode kolleger og en fin familie og vet at du vil bruke dem mye i dagene fremover. De er vel gode å ha nå.

Jeg er bare så lei meg, kjære deg.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...