Gå til innhold

INGEN egg befruktet!

Anbefalte innlegg

Kjære kjære Snøfilla!!!!

Dette var helt ufattelig trist.

Jeg er helt rystet - dette skulle jo ikke skje!

Jeg føler så utrolig med deg nå, kjenner meg helt tom innvendig på dine vegne.

Håper ihvertfall dette er med på å hjelpe i videre behandling, og at ICSI skal vise seg å være tingen for dere, har jo hørt at mulighetene er større da. Jeg har også lagt merke til at veldig mange av de forsøkene som går bra her inne har vært med nettopp ICSI.

Lykke til på samtale idag, jeg tenker masse på deg!

Såre trøsteklemmer fra

Fortsetter under...

Kjære Snøfilla!

Dette var virkelig trist å høre. Kommet så langt til ingen nytte. Var så sikker på at dette skulle gå bra og at dere fikk mange egg på frys. Håper det går bra på samtalen i dag og at det lykkes med ICSI. En stor trøsteklem fra meg

Nei, så trist, snøfilla:-(

Jeg føler så med deg, og det dere går igjennom nå. Veien fra himmel til helv.... er neimen ikke lang i dette gamet.

Mener jeg har lest tidl. at mannen din har nedsatt sædkvalitet?

Isåfall er det jo merkelig at de ikke brukte icsi. Det fikk nemlig vi pga nedsatt kvalitet.

Og en trøst til neste forsøk. Det har ikke noe å si på kvaliteten om det er få eller mange egg. Begge deler kan være like bra. Jeg fikk ut 17 egg, satt inn 2, og har 6 på frys!

Nå håper jeg bare at det kommer noe godt ut av samtalen dere skal ha idag, sånn at det blir lettere å se fram mot neste forsøk.

Tenker på deg, og sender deg en STOR trøsteklem:-)

å nei.........! Nå får jeg dårlig samvittighet! Det var jo ikke meningen å si at mange egg = dårlig kvalitet...

Jeg var ute for litt av det samme på vårt første forsøk. Eggene var fine, men det var ingen sædceller som kom gjennom skallet for egen motor (ivf). Derfor har vi brukt icsi de andre gangene, og når cellene får hjelp igjennom eggeskallet har det blitt perfekte befruktninger. Det må være det som har gått galt for dere nå...

Hvis legen din fortsatt mener det er mulig med ivf, så be dem gjøre icsi på noen egg også, som backup!

Er kjempetrist på dine vegne..Det er et hardt slag i tryne..

Mange trøstebamseklemmer fra

Nei, nei og atter nei!!! Dette skulle bare ikke skje... Ikke nå, og ikke med deg :o(

Føler virkelig med deg, og gir deg herved en stoooor trøsteklem *kos*

Lykke til med samtalen i dag, oxo får vi håpe dere kommer i gang med ICSI rimelig kjapt!!!

"Sorgen er som en pil, du blir bare såret om du prøver å stanse den i flukten. Men om du lar den følge sin bane ut, da vil den falle til slutt, uskadelig, til jorden".

Trøsteklem fra meg til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...