Gå til innhold

INGEN egg befruktet!

Anbefalte innlegg

Så gald og lykkelig i går - så trist og skuffa i dag...

Ingen av de 18 eggene hadde blitt befruktet, så forsøket er avbrutt. Du, Snoopi, som skrev at mange egg betyr dårlig kvalitet hadde sikkert HELT rett... Skal på samtale om veien videre med Riksen i morgen, men akkurat nå føles det veldig tomt og utrolig urettferdig. Får håpe ICSI er greia for oss.

*sufs*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4889011-ingen-egg-befruktet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅÅNEIIIIII, det skulle ikke vært LOV!!!! Kjære, kjære deg snøfilla!! Nå var du jo så nærme! Nei, fy f**n så utrolig trist. Bare finn deg noe knuselig, og kast det i veggen!!! Men som du sier, så kan jo ICSI være noe for dere. Får håpe det!

Mange varme klemmer fra

Heia vennen!

Så utrulig trist at det ikkje skulle gå veien for dåkke denne gang.. Føler virkelig med deg vennen..

Ikkje gi opp, sjølv om du har lov å være så lei deg du bare vil i dag!!

Kanskje sædprøven var litt for dårlig til at de fant vegen ved ivf.. Isåfall er nok icsi tingen skal du se;)

Vil bare få gi deg ein kjempegod trøsteklem ¤¤¤ og si lykke til vidare vennen!!

Klem fra

Annonse

kjære snøfilla.. jeg tror ikke jeg har skrevet med deg,

men jeg leser innleggene dine.

HUFF dette var urettferdig!

Hvorfor virker det som at hvis noe går bra, så går noe galt??

Slik er det hvertfall med meg.

Du skal bare se at det ordner seg med ICSI.

Jeg skal krysse armer å ben for deg hvertfall!

å selv om det ser mørkt ut nå, så blir det bedre skal du se!

(snakker av ærfaring, jeg er sikkert den mest negative av alle her:-)

trøsteklemmer fra

Takk for trøstende ord alle sammen:-)

Til uke 17-gjengen: Nå øker deres sjanser for å lykks (i hvert fall hvis man skal tenke statistisk... aldri så galt så godt for noe!)

Håper ikke Riksen avviser oss i morgen, men at de gir oss en ny mulighet til høsten.

:-)

Ikke noe artig dette her nei:-(

Forsåt godt at det må være en stor skuffelse..

Har mannen nedsatt kvalitet? I så fall er det kanskje rart dere ikke fikk icsi med en gang...?

Vel, må tro dere får komme i gang snart igjen, lykke til!

Annonse

Ååå, det var trist! Hele tiden blir vi minnet på at vi har så lite styring over kroppen og alt som skjer (enda vi prøver å manipulere den som bare det...). To av mine ble befrukta, men vi vet jo ikke om deler seg som de skal - og det var med ICSI - så vi får håpe det kan hjelpe deg og!

Det er utrolig slitsomt og krevende å vente og håpe og passe på all spraying og sprøyting og så blir det ikke noe av.....

Men vi kan jo ikke gi håpet!

NEI og NEI. Jeg logget meg på for å se hvordan det gikk med deg. Uff dette var utrolig hardt, men da er man kanskje kommet litt nærmere sannheten om hvorfor dere ikke får det til. Jeg ble så lei meg på dine vegne, du får kose deg med mannen ikveld og håper at dere kan komme igang igjen så fort som mulig.

STOR klem

kjære snøfilla

er ikke den mest aktive her inne, og har ikke startet opp selv ennå (men ser ut til at vi må...) Uansett: jeg har fulgt med her. så i går at du hadde mange egg. var veldig spent på hvordan det hadde gått. kjempetrist!!! utrolig hvor engasjert man blir i andres historier her inne..

bedre lykke neste gang!!

uff det var trist, sender deg en stor trøste-klem..og som mange andre her inne skriver håper jeg icsi er tingen for dere.. masse masse lykke til videre. har selv prøvd å få barn i 8 år tilsammen, men har fått 2 nydlige jenter med ivf, så det er håp.. ikke gi opp!!! klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...