Gå til innhold

Juni: Kan babyen ha festet hodet?? :))


Juni_baby

Anbefalte innlegg

Hei alle dere i Juni klubben! :)

 

Har ikke visst om denne siden, så jeg er ny her.:) Har hengt på 1-2-3 trimester sidene.:)

 

Er 31+5 idag.:)

 

Jeg kjenner masse spark mot ribbeina når jeg sitter, noen ganger er det veldig ubehagelig. Jeg er førstegangsfødende, og lurer på om hodet kan være festet siden jeg kjenner spark `oppover` liksom?.. :) Skal snart på kontroll, får nok vite det der. :) Klarer nesten ikke å vente til da..:))

 

Og når ungen hikker kjenner jeg det i nedre del av magen. :)

 

klemmer fra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei..

 

Jeg er også ganske ny på siden. Har prøvd å registrere meg flere ganger tidligere, men har ikke klart det. Endelig gikk det.

Jeg var på kontroll da jeg var i uke 32+1. Er nå i 33+2. Min ligger med rompa ned. Jeg kjenner liv fra rundt navlen og ned. Har hele tiden kjent mest liv nederst. Nå som det er blitt større kjenner jeg hodet godt der oppe også. Ut i fra det jeg kan si ligger babyen din med hodet ned, men om det er festet er en annen ting. Min jordmor sier at babyen fester seg tidligere på førstegangsfødende. Får håpe din ikke snur seg. Jeg venter på at min skal snu seg, men har ikke gjort det enda. Du får ha lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan hodet feste seg så tidlig, altså? Dette har jeg lite peil på...

 

Jeg er 31+1 og synes jeg fortsatt kjenner spark i alle retninger, på blæra, ut til siden, rett ut&ovenfor navlen, men ikke så mye opp i ribbeina.

 

Kjenner ofte en litt større klump rett ved navlen, men vet ikke om det kan være hode eller rumpe..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt festet seg hos meg i uke 34 sist, så det er helt mulig ja:-) Men det behøver ikke bety noe, jeg fødte i uke 42, altså to uker over tiden... Jordmor/lege kan fortelle deg om hodet er festet, kan ikke kjenne det selv:-) Men jeg merker at babyen ligger med hodet ned nå (noe legen bekreftet), for har bare spark oppover og på sidene:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler at hodet har festet seg. :) Det hadde nu vært toppers!

Jeg kjenner myke bevegelser i nedre del av magen, så det er sikkert hendene.:)

Men sparkene er mest oppover og til sidene. :)

 

Ååå guuu kor artig dette e! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sparker også oppover. H*n har ikke festet seg, men snudd seg og ligger klar:-) Kan jo være din også bare har snudd seg for godt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på kontroll for ett par dager siden, og babyen lå med hodet ned. :) Men den hadde ikke festet seg.. Men var på rett vei.. hehe.. :) Er i uke 34. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter!

 

Jeg hadde en merkelig opplevelse lørdag:

 

Lå på sofaen og slappet av etter en lang dag med ordning i leiligheten og rydding. Plutselig kjenner jeg noen forferdelig harde spark opp mot ribbeina på min venstre, samtidig med et veldig sterkt nedpress. Det var skikkelig vondt!

Trodde først noe var på gang, og mannen min sto i sofaen av iver og noterte ned klokkeslettet. Men etter c.a 30 sekunder ga det seg og kom ikke tilbake. Og etter dette har følelsen i magen vært litt "anderledes". Jeg lurer på om han kanskje festet seg????? Kjentes nesten sånn ut! At han tok fart og sparket seg ned og skrudde seg fast. Noen andre som kjenner seg igjen?

 

Er 34+4 i dag (I min 35. uke)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...