Gå til innhold

Dette er et forum jeg har savnet

Anbefalte innlegg

Litt om oss...noen av dere som er innom husker meg kansje fra Bim.

Jeg fikk mitt femte barn den 10.februar,og sammtidig fikk jeg diagnosen på min sønn på 6,5 år. Han har ADD+ uspesifisert gjennomgripende utviklingforstyrrelse(tok meg 14 dager på å lære å utale det ;O) ). De kan ikke si at han har det helt konkret,fordi han har noe som heller til asberger+ noe som heller til autisme...men det er veldig utydelig. Men i allefall så er vi nå igang med utprøvning på Ritalin,det ser ut til å virke ganske bra......selvfølgelig"låser"det seg for ham ennå....men ikke så ofte som før...og det går ann å prate med ham. Han har også store motoriske problemer,som gir seg utslag når han skal gjøre lekser...greier ikke for sitt bare liv å skrive bokstaver og tall...noe som selvfølgelig er fryktelig frustrerende for ham....kan ikke noe annet enn å synes synd på ham,for han prøver virkelig....akkurat nå jobber vi for at vi skal få et avlastningshjem til ham...ca hver 4 uke....det er noe jeg tror hen vil ha godt av....et sted hvor han kan være midtpunktet...uten å forholde seg til sine søsken hele tiden. Det er så mye jeg kunne fortalt,men dere får heller spørre hvis det er noe dere lurer på....og jeg kommer sikkert til å spørre en masse selv.

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4888729-dette-er-et-forum-jeg-har-savnet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...