Gå til innhold

Tusenfryd 2 mnd før termin

Anbefalte innlegg

Noen som har peiling på om det er trygt å kjøre noen slags typer "karuseller" som befinner seg på tusenfryd? Jeg digger berg-og-dal banen, men regner med de strammer inn for mye for oss gravide og ikke får vi vel lov heller-kanskje bare radiobil som er lov :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4888719-tusenfryd-2-mnd-f%C3%B8r-termin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror ikke det er anbefalt å kjøre berg og dalbaner eller karuseller når man er gravid nei ... selv om det er aldri så gøy! :)

Jeg var på tivoli (et stort et) i USA i november ... og der sto det på et skilt forann alle attraksjonene alle som ikke burde ta den ... inkludert ventende mødre ...

Jeg var gravid da ... men fant det ikke ut før 4 dager etterpå :) hihi, så det var en morsom dag!

det hørtes veldig gøy ut med tusenfryd nå:o) jeg må¨nok vente til babyen er ute men... hvis du ringer de, eller sjekker på siden dems på internett, så står det kanskje noe? pleier å stå på div. badeland og sånn hvertfall...

Vet ikke om du får lov til radiobiler engang jeg:S

Men den første karusellen du kommer til når du tar trappa opp, den får du nok lov til å ta;) hehe..den der med hestene;) hihi..og så kanskje tømmerrenna? men det tror jeg også er alt..men aner ikke

Annonse

og jeg anbefaler alle som er gravide å se attraksjonen an. ALLE attraksjoner som har brå bevegelser vil jeg på det sterkeste fraråde, og selv om vi fraråder gravide å kjøre, er dette noe du gjør på eget ansvar! Ikke ta; SpeedMonster, ThunderCoaster, SuperSplash, Loopen etc. Jeg vil nok be deg om å vente med det meste til etter fødselen. Selv om du "vet" hvordan attraksjonen er, kan kroppen din reagere uventet og det er det IKKE verdt!

Selv kjører jeg på nå værende tidspunktet (uke 34) ting som Finkarusellen, Toktet og andre ting jeg kan ta med 3 åringen min. Selv Dragen ligger jeg unna nå!

Lykke til, og ring oss gjerne om du vil vite mer!

Velger å være anonym denne gangen jeg...

De fleste karuseller på Tusenfryd (hvertfall av de som er artige:) har forbudskilt mot gravide mager... Derfor har ikke jeg lyst til å dra dit i år. Har ikke lyst til å se mann og barn more seg og jeg bare stå og se på:( Unner de ikke det.... Hehe, joda det gjør jeg, men synes det er dumt å kjøre så langt når ikke alle får være med på moroa:)

Takk for all tilbakemelding. Så lenge jeg kan ta tømmerstokken kan jeg ha en morsom dag der jeg, mora mi får gratisbilletter torsdag 11.mai og jeg drar med meg flere så en fin dag blir det nok uansett-gleder meg til neste år når jeg kan kjøre igjen, om man ikke blir gravid for andre gang allerede da ;) Allerede 32 år gammel så det er vel bare å stå på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...