Gjest Skrevet 27. april 2006 #1 Del Skrevet 27. april 2006 Har vært på Ul på grunn av smerter i magen.Kramper,det kommer visst av at jeg er så kvalm og brekker meg hele dagen... Vi fikk se en aktiv liten krabat som turna rundt der inne i ett sett:0) Er så glad.Legen mente at jeg er litt lengre enn 11+1 dag..ham mente at jeg nesten er 12 uker på vei etter størrelsen.Hipp hurra uansett er så glad for at det var ett levende mini barn der inne i levende live..snufs ble så rørt at tårene spruta..Nå er jeg glad og letta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma til 2 <3 <3 Skrevet 27. april 2006 #2 Del Skrevet 27. april 2006 Ååååå....så bra =0) Har tenkt på deg idag......kjempebra, må være en herlig følelse!!! Da kan du slappe av og bare glede deg......dette går nok bra skal du se!! Hvordan gikk det med bilkjøpet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H123 Skrevet 27. april 2006 #3 Del Skrevet 27. april 2006 ååå....så bra!!! nå ble jeg glad på dine vegne!! Tenk at du så ungen din da! Et bittelite menneske!! Så fint at alt var bra! Får håpe kvalmen gir seg til deg snart nå da! klem klem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. april 2006 #4 Del Skrevet 27. april 2006 Det ble ikke den bilen vi hadde tenkt.Men nå har vi ringt på en annen.Så vi leter i vei:0)Er så glad nå:0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. april 2006 #5 Del Skrevet 27. april 2006 Er så utrolig letta nå.Begynte å grine av nervøsitet da jeg ble undersøkt:0)Nå er jeg bare glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva- og Majamamma Skrevet 27. april 2006 #6 Del Skrevet 27. april 2006 Hurra, så bra! Ingenting er som å se en frisk og fin krabat der inne... Når kommer du over til 2. tri, da???? PS: Jeg knakk også sammen da legen sa at "her er alt i skjønneste orden" på UL. Ristet sånn av gråt at de ikke fikk sett skikkelig, he he. Tror jeg hadde spent meg så lenge i nervøsitet at alt bare fikk slippe løs når jeg fikk gode nyheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. april 2006 #7 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg kommer vel tuslende over med ett BRAK.He he he om ei uke tenker jeg.Har termin 15 november..Tårene bare rant på meg.For først klarte vi ikke se hjerte banke.Jeg synst legen virket så betenkt.Plutselig så hoppet babyen rundt og turna.Nakkefolden og alt var bare bra:0)Er så glad! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunniva- og Majamamma Skrevet 27. april 2006 #8 Del Skrevet 27. april 2006 Da venter vi på deg der inne! Du er allerede etterlyst av flere der inne :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. april 2006 #9 Del Skrevet 27. april 2006 Er jeg nå ble jeg rørt.Snufs snufs...Idag sitter tårene løst:0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrømti Skrevet 27. april 2006 #10 Del Skrevet 27. april 2006 Så bra å høre at alt gikk godt i dag! Kan tenke meg det må være deilig å kunne senke skuldrene nå, og vite at selv om du har hatt vondt så har det ikke gått ut over Den Lille. Tenkte på deg i ettermiddag! (Ganske rart at man tenker på folk man ikke kjenner, kanskje det er håp for menneskeheten likevel, det er ikke bare ondskap der ute!! OK, nok filosofering.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 27. april 2006 #11 Del Skrevet 27. april 2006 Jeg tenkte på deg også da vi reiste hjem.Satt i bilen og tenkte på at legen sa at jeg er nok noen dager lengre på vei..Akkurat det samme fikk du beskjed om:0)Nå får vi snart bytte trimester Skrømti.Det skal bli koselig å få følge den hele lange veien frem mot digre mager og være dritt lei av den digre magen:0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå