Iris9 Skrevet 27. april 2006 #1 Skrevet 27. april 2006 Noen her som vet om andre butikker som selger dette. For å evt slippe å dra inn til byen....
Gjest mphs Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 Vet ikke om det, men de har nettbutikk www. nostebarn.no
Beate og lille snuppelure:-) Skrevet 27. april 2006 #3 Skrevet 27. april 2006 Hvor bor du da? Jeg bor i Bergen, men bestiller alltid på nett fra nostebarn.no. Portoen er 68 kr, men det er helt greit synes jeg. Faktisk er det billigere enn å ta buss tur retur:-)
Iris9 Skrevet 27. april 2006 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2006 Kan ikke finne noe på nettet om det garnet blir solgt andre steder. Og jeg MÅTTE bare ha det idag, så nå har vært der og kjøpt garn for 1500,- he he. Takk for svar! :-)
Anonym bruker Skrevet 27. april 2006 #5 Skrevet 27. april 2006 He He ja når man ført vil strikke noe må det skje med en gang. Jeg er også slik og da er det jo bare å kjøpe litt til når man først er der.
Inemamma'en Skrevet 27. april 2006 #6 Skrevet 27. april 2006 Hei Iris9! Jeg har sett luene du strikker, og de er bare dødsfine!!! Om jeg kan vil jeg gjerne legge inn en bestilling for tulla mi. Burde være et must å ha en lue fra Iris9! Klem klem (du skjønner vel hvem dette er?)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå