Gå til innhold

Hjelp!!!!! Vil ikke ha mat(pupp) virker ikke sulten!

Anbefalte innlegg

De siste ukene har det vært et strev å få i poden til å ville puppe på dagtid. Men i dag å i går har det vært helt ekstremt. Han spiser på natten/morningen i ca 5tiden, da er det ikke noe problem, drikker som bare det på begge brystene. Det gjør han også i 9-10 tiden. Men så er det helt stopp. Nå har han bare suttet litt på den ene puppen siden kl. 10, og nå er kl. halv fem. Det som er rart er at han ikke virker sulten, men han må jo være det!!!!!!

Noen som har noen råd eller erfaringer å dele med meg, blir helt små rar av dette. Prøver jo å legge han til puppen men han er ikke interessert i det hele tatt, eller så blir han helt hysterisk!!!

HJELP!!!!!

Fortsetter under...

Mitt tips er å amme når han er trøtt, enten like før han sovner eller like etter at han har hatt en dupp. Ellers veit jeg ikke, men gir du annen drikke kan han lett foretrekke det i stedet for pupp, så jeg ville prøvd å ikke tilby noe annet i første omgang. Men veit ikke hvor gammel han er. I 6-7 mnd-alderen blir ofte annen mat mer spennende og de er ikke så konsentrert om puppen lengere. Det er skrevet masse om puppenekt her før, du kan jo søke på gamle tråder..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...