Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fikk akkurat vite av jentene på 1. trimester at "festesmerter" ikke eksisterer... Var så sikker på at noe skjedde på min høyre side i går å ble nok en gang full av håp, men nå føltes det nesten som å se enda en negativ test... Har ikke noen andre tegn heller annet enn ømme bryst, og litt tretthet, så fikk store forhåpninger for de smertene... Jaja! Har ikm 7. mai da, så alt håp er jo ikke ute... Noen her inne som har hørt noe anna?

Fortsetter under...

Ingenting å tilføye angående feste smerter jeg,men skal være med på å prøve å smøre meg med tålmodighet mot ikm...Jeg har ikm den 5 mai :)

Lykke til til deg i allefall :)

Håpet må du jo ikke miste!

Det er ikke alltid du skal høre på alle andre... ikke nødvendig vis på meg heller... Men jeg har nå lest flere steder om feste smerter, men at det ikke er alle som får det. Kanskje du har festesmerter, eller kanskje det bare var noe annet. Det er det ingen som kan svare deg 100% på, men keep up the hope... Krysser fingrene for deg.

Jeg går nå rundt og venter på neste el. Har nå gått inn i min 4 pp. Ikke at det er noen krise, men tror jeg har syklus på 45 dager, så det er så leeeeeenge å vente mellom hver gang. Nå har jeg bestilt el tester, så jeg skal se om jeg finner el denne pp.

Hvis du er veldig utolmodig har jeg hørt om noen som har prøvd sånne teste før ikm tester, men vet ikke hva de heter og når du kan ta dem.

Håper dere begge får to streker til uka...

Håpefull!!!!!

det tror jeg ikke noe på, kjente veldig godt hvilken side jeg hadde eggløsning på og hvilken side det festet seg på, så det tror jeg ikke du skal høre så veldig mye på, tror nok det er veldig individuelt om folk kjenner det eller ikke. var også veldig trøtt og hadde ømme bryster

lykke til du:-)

gi en lyd hvordan det går med deg da?????

Så godt å høre! Innerst inne vet jeg jo at alt med symptomer, plager, følelser o.l. er så utrolig individuelt når det gjelder graviditet, men jeg mistet håpet mitt en del istad! Nå skal jeg bare smøre meg med tålmodighet å håpe at smertene var festesmerter, hvis ikke så trer jeg inn i vår 5. pp! Skal la høre fra meg! Tusen takk for svar=)

Lykke til til dere andre også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...