Lilleh Skrevet 27. april 2006 #1 Skrevet 27. april 2006 Går dette an å manipulere?? Både jeg og mannen min er venstrehendte og er kjempespente på hva Lilleh kommer til å bli... ser hun er mer aktiv med venstre enn høyre nå, og prøver å stimulere den høyre også.. Det er en ulempe å være venstrehendt, men ikke noe stort hcp
2nj♥ Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 Går nok ikke an å manipulere det. Før i tiden ble jo de som var venstrehendt tvunget til å skrive med høyre på skolen, men slik er det heldigvis ikke lenger. Jeg er selv venstrehendt og har aldri opplevd det som noen ulempe, heller en fordel.....-spesielt i idrett, håndball og fotball som jeg har drevet med iallfall. Hva er ulempen da?
Lilleh Skrevet 27. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2006 Vel.. jeg har problemer med å klippe med sløve høyresakser, (det er et problem når man jobber i skolen og alle saksene er sløve..., og du må be elevene om hjelp... satt litt på spissen.. hehe) og når jeg skriver drar jeg alltid skriften utover, enten det er med kulepenn eller blyant... men som sagt, det er ikke noe stort problem Var bare nysgjerrig på erfaringer... Hun skal i hvertdall ikke tvinges til å velge side
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå