SuzyQ Skrevet 27. april 2006 #1 Del Skrevet 27. april 2006 Har en liten gutt på 5 uker, som siden han var 2 uker har hatt kolikk, -eller det trodde vi iallefall at det var. Har vært til kiropraktor to ganger uten at det har endret på noe. Så kom jeg til å tenke på at de to første ukene hadde han avføring daglig, men de siste 3 ukene har det gått en uke i mellom! Kanskje det er forstoppelse han har? Hører de sier at barn som fullammes ikke får forstoppelse, men jeg har nå mine tvil, for etter en KANON bleie igår, sov han som en prins etterpå! Han har luft i magen som han strever med å få ut også, hører at det romler og bråker, men det kommer sjelden ut! Tenkte å prøve malt eller sviskesaft.. Noen med gode råd? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4888324-kolikk-eller-forstoppelse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. april 2006 #2 Del Skrevet 27. april 2006 Hei.min jente har blitt 8 uker nå å har hatt luftsmerter hele tiden. Jeg trodde det var kolikk,men legen,kiropraktoren mener at det ikke er kolikk,samma det,for meg er det kolikk for hun har myyye vondt stakkars. Hun hadde som din avføring hver dag,flere ganger til dagen de første ukene,men fra 5 uker kom det bare en gang i uka ca,men det er normalt sier legen til meg.hun presser å trykker her også og det kommer mye luft ut av stompen hele tiden.uff uff. Jeg fullammer jeg også.Jeg føle rat hun blir veldig aslappet rett etter hun har hatt avføring men så tar de ikke lang tid før hun vrir seg å er urolig igjen,så da er det nok luft. Jeg har begynt å drikke ammete å jeg tror dette har hjulpet henne til å få ut luften lettere.Men nå er dette heldigvis et problem som blir bedre og til slutt helt bra. Håper den lille gutten din blir bedre snart! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/4888324-kolikk-eller-forstoppelse/#findComment-4888395 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå