Gå til innhold

2mnd gammel Babycomp tilsalgs, ny pris!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har brukt den, og var veldig fornøyd. Den kan brukes som prevansjon og som babyplanlegger. Jeg har to venninner som også bruker den og de er også veldig fornøyde.

Grunnen til at jeg kjøpte den, var at jeg hadde en MA i oktober, og selv om jeg hadde Lisa fra før og var blitt lett gravid begge gangene, så fikk jeg for meg at jeg ikke kom til å klare å bli gravid igjen. Det var nok en sorgreaksjon, tror jeg nå.

Men derfor kjøpte jeg babycompen. Jeg ville ha kontroll over når eggløsningen kom. Jeg brukte den bare 2pp, men den ble raskt kjent med syklussen min likevel. Den fant el, og bekreftet at vi hadde truffet perioden med når vi hadde sex, etter en stund begynte den å mistenke graviditet, og noen dager etterpå bekreftet den graviditeten.

Den var en ekstra trygghet i babylagingen, og jeg ble raskt gravid igjen. Nå selger jeg den fordi jeg ikke ønsker meg flere barn før om 4år. Jeg tror jeg skal sette inn hormonspiral etter denne fødselen. Det er ikke det at jeg ikke stoler på babycompen som sikker prevansjon, jeg stoler ikke på meg selv og mannen min. Hvis vi har lyst på sex midt i el-perioden men mangler kondom, så hadde vi bare hoppet av i svingen, og slik har vi blitt gravide en gang før.

Derfor selger jeg den, selv om jeg egentlig hadde tenkt å bruke den som prevansjon etterpå. Jeg vet at mange er veldig fornøyd med hormonfri prevansjon, og jeg må selv innrømme at det frister, men som sagt, så er ikke vi så sterke at det ville vært helt trygt...

Den er ikke solgt, så bare ta kontakt hvis du er interessert.

Hei Linny81....

Jeg brukte 3 pp'er på min babycomp før det klaffet.

Den fant ut syklusen min etter 2 uker og leste meg riktig hver gang !

Anbefaler den på det sterkeste !!

Er ganske gøy og mer avslappende å bruke den - den gjør hele jobben for deg :o) Du skal bare tempe....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...